Badania pokazują, iż rośnie liczba przedsiębiorstw świadomych biznesowego potencjału, jaki tkwi w danych zgromadzonych w różnych systemach IT. Firma iReward24 rozwija swą ofertę usług analitycznych i wzmacnia zespół analityków, po to by jeszcze większym stopniu pomagać firmom odnaleźć się w gąszczu coraz większej ilości danych.
Wykorzystując zaawansowane metody analizy danych oraz nowoczesne narzędzia analityczne, pomaga firmom budować działania marketingowe i sprzedażowe zorientowane na klienta, oparte na zrozumieniu jego potrzeb oraz przyczyn decyzji zakupowych.
Wnikliwe analizy analityków iReward24 pozwalają m.in.
– zwiększać skuteczność procesu pozyskiwania nowych klientów,
– identyfikować produkty, które klient jest skłonny kupić zwiększając wartość koszyka
zakupowego w trakcie zakupów,
– adresować właściwe oferty do właściwych klientów we właściwym czasie, tworząc trafne
scenariusze promocji cross-sellingowych, up-sellingowych.