W obliczu rosnącej konkurencyjności i wyzwań związanych z wysokimi wymaganiami klientów względem produktów i jakości obsługi klienta problem migracji klienta staje się priorytetowy do rozwiązania. Raz utracony klient rzadko powraca. Budowanie więzi i lojalności konsumenta jest trudne i wymaga dużej elastyczności oraz  szybkiej reakcji na zachowania naszych klientów. Migracja klientów, tzw. churn, dotyka coraz więcej branż. Z tymi trudnościami zmagają się firmy telekomunikacyjne, ubezpieczeniowe, banki, dostarczyciele energii, sieci sprzedaży detalicznej.

Przeciwdziałanie migracji klientów jest koniecznością, ponieważ pozyskanie nowego klienta jest dużo droższe niż utrzymanie starego. Dbałość o naszych dotychczasowych klientów rozpoczyna się od analizy i monitorowania satysfakcji, wnikliwego badania potrzeb. Zaawansowane metody statystyczne pomagają wspierać analizę zachowań i preferencji klientów.

Na praktycznym warsztacie dowiedzą się Państwo:

  • Kiedy rozpocząć walkę o klienta?
  • Jaka jest relacja między odejściem klientów a jakością obsługi klienta i sprzedaży?
  • Jak obsługa reklamacyjna wpływa na odejście klienta?
  • Jak reklamację obrócić w sukces lojalnościowy?
  • Jakie są sprawdzone modele retencyjne?

Warsztaty prowadzne będą przez praktyków z branży ubezpieczeniowej, bankowej, telekomunikacyjnej i energetycznej w oparciu o case studies.

Więcej informacji, szczegółowy program oraz formularz rejestracyjny – konferencje.pb.pl
Masz pytanie? Zadzwoń lub napisz: 22 333 97 77, [email protected]