Pod koniec roku 2015 roku zespół deweloperski ArgoCard zmierzył się z kolejnym wyzwaniem. Sieć spożywczych hipermarketów „Piotr i Paweł”, poprzez swoje oczekiwania w stosunku do zarządzania kartą podarunkową, praktycznie przystosował GiftPlus do kolejnego bardzo dużego rynku – FMCG w strukturze franczyzowej.
Zmiany wprowadzone do systemu nie tylko pozwoliły pracować z kartą podarunkową bezpośrednio z poziomu systemu sprzedażowego, umożliwiły również kierownikom sklepów samodzielne zamawianie kart podarunkowych u producenta dostosowując poziom zapasu do aktualnych potrzeb. Tak zamówione karty trafiają bezpośrednio z Argo Card do konkretnego sklepu.
Kolejnym innowacyjnym rozwiązaniem w GiftPlus jest narzędzie do wzajemnego rozliczania się podmiotów franczyzowych bez udziału centrali. Oczekiwaniem inwestora był czytelny mechanizm przekazywania środków w cyklu miesięcznym od podmiotu, który sprzedał kartę prezentową do podmiotu, który dokonał jej obciążenia.
Karta podarunkowa „Piotr i Paweł” umożliwia również wykorzystanie zgromadzonych na niej środków w sklepach internetowych poszczególnych spółek, a mechanizm grupowych aktywacji umożliwia prowadzenia ich sprzedaży na rynku B2B.