AdWords + Facebook Ads + porównywarka cenowa – to model pozyskiwania klientów, który aktualny był “jakiś czas temu”. Obecnie, by myśleć o wysokich wskaźnikach sprzedaży potrzebne jest coś więcej… Czy eSklepy nadążają za tym tempem?
Dynamika zmian, jakie zachodzą w środowisku internetowym wymusza ciągłą naukę, ale też sprawdzanie nowych rozwiązań. Organizowany już po raz drugi w Warszawie Kongres eHandlu to okazja, by sprawdzić jakie nowe narzędzia pojawiły się w walce o lojalność klienta.
W jednym miejscu, 20 prezentacji i ponad 10 godzin prelekcji w trakcie, których można dowiedzieć się jak działa RTB, reklama kontekstowa, dropshipping, czym jest Customer Jounery i co proponują platformy sprzedaży dla zwielokrotnienia ilości wysyłek. Co istotne o sposobach, przykładach i narzędziach opowiadają osoby bezpośrednio za nie odpowiedzialne w największych polskich ekomersach, czyli twórcy, właściciele, dyrektorzy…Spotkać ich i porozmawiać z nimi będzie można na II Kongresie eHandlu, 10 marca w Warszawie, na Stadionie Narodowym.
Już 10 marca odbędzie się II Kongres eHandlu na Stadionie Narodowym w Warszawie.
Więcej informacji, pełna agenda oraz możliwość rezerwacji biletów na stronie – http://kongres-ehandlu.pl