System płatności w sklepie internetowym to jeden z kluczowych elementów wpływających na funkcjonowanie i sukces e-biznesu. Rynek płatności internetowych ewoluuje, a wraz z nim pojawiają się nowe rozwiązania, które mają ułatwiać zakupy online. PayU regularnie rozwija ofertę usług płatniczych, dostarczając je w odpowiedzi na wszystkie potrzeby swoich klientów.

Od 2019 roku PayU odpowiada za system płatności internetowych drogerii Hebe, należącej do grupy Jeronimo Martins, przedsiębiorstwa, które jest także właścicielem lidera branży retail, czyli sieci sklepów Biedronka.

22 sierpnia Biedronka uruchomiła oficjalnie nowy sklep internetowy z ofertą artykułów przemysłowych – Biedronka Home. W asortymencie znajdują się przedmioty użytkowe do domu, ogrodu czy warsztatu. Kategorie zakupowe podzielone są m.in. na takie jak Kuchnia, Dom i ogród, Elektronika, Warsztat i Auto, Sport i Hobby czy Moda.

O płatności w sklepie dba zaufany system płatności PayU, dostarczający metody płatności takie jak: BLIK, Google Pay, Apple Pay, karty płatnicze, szybkie przelewy bankowe. W Biedronka Home można skorzystać za pośrednictwem PayU również z coraz chętniej wybieranych przez kupujących online płatności odroczonych. Dostawcami, którzy realizują tę usługę są Twisto i PayPo. Kupując w Biedronka Home, można odłożyć płatność w czasie do nawet 30 dni bez żadnych kosztów i zapłacić za zakupy w najbardziej dogodnym momencie.

– Działamy na rynku płatniczym od 20 lat, dostarczając rozwiązania, które przyspieszają i ułatwiają transakcje zakupowe w Internecie. Współpraca z naszymi klientami oparta jest przede wszystkim na partnerstwie, w efekcie czego wspólnie dostosowujemy usługi do potrzeb konsumentów. Cieszę się, że po raz kolejny grupa Jeronimo Martins zaufała PayU i mam nadzieję, że Biedronka Home, tak jak internetowa drogeria Hebe, będzie ogromnym sukcesem – mówi Joanna Pieńkowska-Olczak, prezes PayU.

– Biedronka Home to nowoczesny sklep internetowy, który dzięki współpracy z PayU oferuje równie rozwinięty system płatności internetowych. Cieszymy się, że możemy rozwijać współpracę z tak profesjonalnym i sprawdzonym partnerem. Wspólnie zadbamy o to, żeby zakupy zawsze przebiegały sprawnie i komfortowo, a pieniądze naszych klientów były właściwie zabezpieczone – mówi Kamila Kowalska, starszy menedżer ds. rozwoju biznesu e-commerce w sieci Biedronka.