Comarch rozszerza ofertę rozwiązań mobilnych i wprowadza na rynek dwie nowe aplikacje przeznaczone do wsparcia sprzedawców oraz pracowników punktów serwisowych w ich codziennych obowiązkach: Comarch Mobile mPOS i Comarch Mobile Serwis. Każda aplikacja jest w pełni zintegrowana z systemami Comarch ERP, co gwarantuje spójną i bezpieczną politykę zarządzania przedsiębiorstwem.

Dodatkowo Comarch przygotował specjalną promocję. Teraz każda firma, która zdecyduje się na zakup licencji Comarch Mobile Serwis otrzyma 25% rabatu. Oferta obejmuje zakup systemu zarówno w wersji stacjonarnej, jak i w wersji usługowej. Promocja już ruszyła i potrwa do 30 listopada tego roku.

Obecnie niemal każdy serwisant czy montażysta posiada smartfon lub tablet. Comarch przygotował dla nich aplikację Comarch Mobile Serwis, która daje dostęp do pełnej dokumentacji i historii wykonanych napraw, montaży i usług, łącznie z harmonogramami przeglądów gwarancyjnych. Serwisant może nie tylko planować i realizować własne zlecenia, ale także zaplanować je dla innego pracownika, który posiada kompetencje do naprawy sprzętu.

Z kolei kierownicy działu napraw mogą rozbudować obsługę i rejestrację usług. W trakcie serwisowej mogą np. zlecić wykonanie zdjęć sprzętu przed i po naprawie czy też wypełnienie wymaganego protokołu serwisowego. Po zrealizowaniu zlecenia usługa może zostać zafakturowana na urządzeniu mobilnym lub w centrali.

Kolejną nowością w ofercie krakowskiego producenta jest Comarch Mobile mPOS. Jest to skuteczne rozwiązanie zaprojektowane z myślą o punktach handlowych typu pop-up store, czy też małych i dużych sklepach w galeriach handlowych, dla których niezwykle ważne jest wykorzystanie urządzeń mobilnych, by w dowolnym miejscu sklepu móc nawiązać kontakt z klientem, doradzić mu, a ostatecznie nawet sfinalizować sprzedaż, wystawiając paragon lub fakturę. Jedyne, czego potrzebuje sprzedawca, by skutecznie przeprowadzić całą transakcję to smartfon lub tablet wraz ze skanerem a do tego mała drukarka oraz mobilny terminal kart płatniczych.