Szwedzka sieć multimarketów Jula chce dalej rozwijać się na polskim rynku i planuje kolejne inwestycje w naszym kraju. Spółka szuka lokalizacji dla nowych marketów, a także przygotowuje się do otwarcia w tym roku nowego kanału sprzedaży – sklepu internetowego. Celem działań firmy, która wierzy w potencjał polskiego rynku, jest rozwijanie sposobów dotarcia do konsumentów w całym kraju z unikalną ofertą produktów Jula.

Jula to jedyna w Polsce sieć detaliczna oparta na rozwiniętym w krajach skandynawskich formacie multimarketu. Firma oferuje klientom smart shopping, co w przypadku Jula oznacza zakup dobrej jakości produktów w korzystnej cenie.

W tym roku Jula planuje uruchomienie sklepu internetowego. Trwają także poszukiwania nowych lokalizacji dla kolejnych multimarketów.

– Jula wierzy w Polskę, ponieważ nasz kraj to rynek o ogromnym potencjale. Wiemy, że nasz format multimarketu jest unikatowy na polskim rynku. Wyniki przeprowadzonych badań i dotychczasowe doświadczenie pokazują, iż polscy konsumenci, którzy dokonali zakupów w naszych sklepach, oceniają je pozytywnie, a dla wielu stajemy się ulubionym miejscem zakupów. Z pewnością duży wpływ na to ma szeroka i bardzo często pozytywnie zaskakująca oferta. Dobra jakość artykułów produkowanych na skandynawski rynek, atrakcyjna relacja jakości do ceny oraz wygoda i dobra atmosfera zakupów gwarantują atrakcyjność naszych sklepów w oczach klienta. Widzimy wyraźnie, że w Polsce istnieje miejsce na rozwój formatu multimarketów. Jula chce tę przestrzeń zagospodarować. Chcemy rozwijać się sukcesywnie, rozpoczynając przede wszystkim od umacniania naszej pozycji w regionach, w których już jesteśmy obecni. Kolejny krok to rozszerzanie działalności na inne obszary kraju – wyjaśnia Tomasz Wienke, Country Manager Jula Polska.

Otwieranie nowych marketów to jednak niejedyny sposób Jula na rozwój firmy w Polsce. W bieżącym roku firma zamierza uruchomić nowy kanał sprzedaży – e-commerce. To pozwoli na dotarcie z ofertą do konsumentów w całym kraju.

Zwyczaje i potrzeby zakupowe polskich konsumentów w dobie intensywnego rozwoju usług internetowych ulegają stałym zmianom. Jula rozumie Polaków i wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom. Z tego właśnie względu podjęliśmy decyzję o otwarciu nowego kanału sprzedaży w postaci sklepu internetowego, który pozwoli klientom na dokonanie zakupu z dowolnego miejsca w kraju. To nasza odpowiedź na sygnały, które napływają do nas z różnych regionów Polski. Klienci oczekują, że Jula pojawi się bliżej ich domu i miejsca pracy – dodaje Tomasz Wienke, Country Manager Jula Polska.