Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych klientów i kierując się poczuciem odpowiedzialności za ich bezpieczeństwo w tej szczególnej sytuacji Jula proponuje swoim klientom opcję Drive-In, czyli możliwość bezpiecznego odbierania zamówień internetowych przed multimarketem.

Od momentu wprowadzenia zakupów internetowych Jula oferowała klientom wiele różnych opcji dostawy: dostawa do domu, odbiór w punkcie lub odbiór w multimarkecie. Teraz w ofercie znajdzie się kolejna opcja dostawy.
− W związku z pandemią koronawirusa chcemy, żeby wszyscy nasi klienci mogli odbierać zamówienia w bezpieczny sposób. Dlatego opracowaliśmy nową opcję dla osób, które preferują odbiór zamówień przed multimarketem − mówi Johan Sjöhagra, DSO (Director Sales Operations).

Drive-In w Jula
Rozwiązanie polega na tym, że klient składa zamówienie na stronie internetowej Jula, tak jak to robił dotychczas. Kiedy klient otrzymuje SMS, że zamówienie zostało dostarczone do multimarketu, ma do wyboru dwie opcje odbioru. Jedna z nich to odbiór paczki w środku multimarketu, a druga to dostarczenie zamówienia do klienta czekającego przed multimarketem.

Wszystkie multimarkety
Opcja Drive-In jest obecnie wprowadzana we wszystkich multimarketach w Szwecji i Norwegii, a po Wielkanocy również w Polsce.
− To dobre rozwiązanie w obecnej sytuacji i wygodny sposób na bezpieczny odbiór zamówień dla osób, które nie chcą narażać się na ryzyko zakażenia, jakim jest kontakt z wieloma osobami − mówi Johan Sjöhagra.