make sense media, specjalista marketingu w miejscach sprzedaży wprowadza do oferty nowe produkty – kąciki dla dzieci z wizerunkami postaci Disneya, m.in. Myszki Miki czy Kubusia i przyjaciół. Na monitorach umieszczonych w domkach będą wyświetlane fragmenty filmów i seriali wytwórni Disneya.
make sense media oferuje klientom, m.in. sieciom handlowym, gabinetom lekarskim, czy stacjom benzynowym kąciki dla dzieci z wizerunkami postaci Disneya, ale również personalizowane z logotypem firmy i grafiką przygotowaną specjalnie dla klienta. W standardowej ofercie znajdują się domki oraz modele ścienne z ekranami o wymiarze 32’, a także pufy, ławki i stoliki. Produkty make sense media są odpowiednio dopasowane do każdego miejsca, bez względu na dostępną przestrzeń.
make sense media to specjalista marketingu sensorycznego z ponad 20-letnim doświadczeniem na polskim rynku. Firma oferuje systemy aromamarketingu, odpowiednio dobraną muzykę do miejsc sprzedaży, systemy digital signage oraz kąciki dla dzieci. Do najważniejszych klientów należą, m.in.: sieci sklepów Smyk, przychodnie Lux Med, Port Lotniczy im. Chopina w Warszawie, sklepy Big Star, Hi Mountain, KappAhl i wiele innych.