Rozpoczęła się kolejna, wiosenna akcja specjalna realizowana przez Galerię Katowicką w ramach zakupowej aplikacji mobilnej Navishopper. Oprócz setek nowych nagród, które pojawiły się w aplikacji, od tych najdrobniejszych, dostępnych nawet po jednych zakupach jak bilety do kina, teatru, kawy, desery lodowe, pizze, przez sprzęt AGD, telefony, zabawki, markowe perfumy i kosmetyki aż po takie nagrody jak laptopy, biżuterię, zegarki czy modny perłowo-biały Fiat 500 w wyjątkowej wersji wyposażenia.
Wcześniej Galeria nagradzała najlepszych Klientów MacBookiem Air oraz kartami podarunkowymi o łącznej wartości przekraczającej kwotę 100 000 zł. Oprócz wspomnianych nagród specjalnych dla najlepszych klientów, osoby rejestrujące paragony wymieniły do tej pory swoje punkty na blisko 2500 nagród.
Akcja nie jest loterią. W Galerii Katowickiej nagrody należą się wszystkim tym klientom, którzy robią zakupy i rejestrują paragony. W trzech specjalnych punktach obsługi (jeden na poziom +1 obok schodów ruchomych, dwa na poziomie 0: obok Lodomanii i na głównym Info Punkcie) można zarejestrować swoje paragony. Tym razem nagrodą specjalną, dla najaktywniejszego klienta będzie samochód.
Dzięki zastosowaniu innowacyjnej technologii Beacon, podczas korzystania z aplikacji Navishopper możliwe jest pełne spersonalizowanie i dopasowanie otrzymywanych informacji zgodnie z indywidualnymi preferencjami. W ten sposób każdy użytkownik może zdefiniować swoje ulubione sklepy i kategorie produktów, tak, by otrzymywać informacje na temat ofert odpowiadających jego potrzebom i zainteresowaniom. Intuicyjny interfejs umożliwia szybkie przeglądanie dostępnych w danym dniu promocji i nagród, a także szybką nawigację na terenie sklepu.