Under Armour wysyła do sportowców na całym świecie przekaz, który będzie zagrzewał ich do walki na każdym treningu, starcie i podczas regeneracji. Od najlepszych zawodników walczących o złoto po dziecko starające się dostać do szkolnej drużyny – łączy ich to, że do sukcesu nie ma okrężnej drogi.
Kampanię „The Only Way Is Through” rozpoczyna 60-sekundowy klip, do którego na przestrzeni roku dodane zostaną dodatkowe treści, w tym filmy opowiadające historie poszczególnych sportowców i ich wyzwań. Kampania będzie motywować i inspirować sportowców na całym świecie do walki i poprawy własnych osiągów.
W filmie „The Only Way Is Through” wystąpili różnorodni sportowcy z całego świata, tacy jak:
– Michael Phelps, najbardziej utytułowany pływak w historii
– Tom Brady, futbolista amerykański: sześciokrotny mistrz Super Bowl i trzykrotny „MVP”
– Stephen Curry, trzykrotny mistrz NBA, dwukrotnie uznany za najbardziej wartościowego gracza („Most Valuable Player”)
– Trent Alexander-Arnold, obrońca Liverpoolu i zwycięzca UEFA Champions League
– Kelley O’Hara, piłkarka: złota medalistka olimpijska i dwukrotna zwyciężczyni Pucharu Świata
– Zhu Ting, złota medalistka olimpijska i dwukrotna mistrzyni Pucharu Świata w siatkówce
– Kyle Dietz, były zawodnik MMA, który po zdiagnozowaniu guza mózgu został biegaczem długodystansowym
Start kampanii „The Only Way Is Through” stanowi początek całorocznych działań komunikacyjnych marki Under Armour. Spoty reklamowe emitowane będą na YouTube, w serwisach VOD i mediach społecznościowych. Promocję wideo uzupełnią kreacje display i screening w wybranych portalach internetowych. Zaplanowano także program współpracy z influencerami świata sportu, fitnessu, biegania i crossfitu.
Grupę polskich ambasadorów Under Armour tworzy piątka wyjątkowych osobowości, których osiągnięcia i sukcesy stale napędza życiowa i sportowa wytrwałość. Swoje działania dla marki rozpoczną od kampanii „The Only Way Is Through”. Podwójna Mistrzyni świata we wspinaczce sportowej na czas Aleksandra Mirosław (@ola_rudzinska), trenerka Dagmara Wawrzyniak (@dagawu), akrobatka Julia Maciuszek (@juliamaciuszek), koszykarz i wielokrotny reprezentant Polski Adam Waczyński (@awaczynski) oraz aktor i pasjonat sportu Alan Andersz (@alandersz) przedstawią swoje interpretacje przesłania marki w mediach społecznościowych i wezmą udział w lokalnych aktywacjach Under Armour.
Odwiedź sklepy Under Armour Brand House w Westfield Arkadia w Warszawie i krakowskim Bonarka City Center. Wejdź na UA.com, by dowiedzieć się więcej o najnowszych produktach funkcyjnych oraz codziennie testowanych przez naszych sportowców technologiach, takich jak UA RUSH™, UA HOVR™ Machina, UA Recover i inne.
Under Armour to notowany na Nowojorskiej Giełdzie Papierów Wartościowych producent obuwia, odzieży i sprzętu sportowego.