Do 3 września br. potrwa wspólna kampania promocyjna Visa i sieci hurtowej MAKRO, w ramach której przedsiębiorcy otrzymają atrakcyjne bony towarowe. Visa aktywnie wspiera i edukuje przedsiębiorców w zakresie płatności bezgotówkowych, którzy dzięki takim rozwiązaniom jak karty Visa Business mogą lepiej zarządzać firmowymi finansami.

Promocja rozpoczęła się 4 sierpnia br. – w każdy weekend przedsiębiorcy, którzy dokonają zakupów za min. 500 zł w hurtowych halach sieci MAKRO i opłacą je kartą Visa, otrzymają bon towarowy o wartości 50 złotych na kolejne zakupy w MAKRO. Co tydzień promocja rozpoczyna się o godz. 17:00 w piątek i trwa do północy w niedzielę lub do wyczerpania zapasów (do rozdania jest po 1000 bonów dziennie). Dodatkowo, przez cały okres promocji, klienci mogą wziąć udział w loterii, w której do wygrania są bony o wartości 1000 zł. Promocja zakończy się w pierwszy weekend września br.

„Kolejna już współpraca z siecią hurtowni MAKRO jest elementem naszych długofalowych działań mających na celu zachęcanie przedsiębiorców do ograniczania korzystania z gotówki na rzecz transakcji bezgotówkowych kartami Visa. Regularnie przypominamy o korzyściach wynikających z płacenia kartami firmowymi Visa i obserwujemy, że zyskują one coraz większe uznanie wśród firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Wyrazem tego jest m.in. uzyskanie przez Visa, drugi rok z rzędu, tytułu Marki Godnej Zaufania wśród przedsiębiorców w kategorii systemy płatnicze” – komentuje Adrian Kurowski, dyrektor Visa w Polsce.

„Warto przypomnieć, że kilka lat temu w sieci hurtowni MAKRO można było płacić wyłącznie gotówką. Obecnie wygoda i bezpieczeństwo transakcji bezgotówkowych sprawia, że są one bardziej popularne wśród naszych klientów. Dbamy też o wygodę przedsiębiorców, którzy przy każdej hali MAKRO mogą skorzystać z wpłatomatów, aby zasilić swoje konto utargiem w gotówce, a następnie móc zrealizować firmowe wydatki kartą Visa” – komentuje Anna Heimberger, Dyrektor Działu Marketingu, MAKRO Polska.

Promocję Visa i MAKRO wspiera kampania reklamowa w radiu, w internecie – w tym poprzez media społecznościowe – w sklepach wielkopowierzchniowych, hurtowniach, na stacjach benzynowych oraz w halach sieci MAKRO. Do wykorzystywania materiałów reklamowych związanych z promocją zostały zaproszone banki-wydawcy kart Visa. Kreację kampanii przygotowała agencja Saatchi & Saatchi Poland, natomiast za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.