Kilka tygodni temu na kanale You Tube pojawiły się intrygujące filmiki znawcy chipsów – Mieszka Pierwszego Chipseliera. Pierwsze odcinki w zabawny sposób pokazywały, jak należy smakować i podawać chipsy, a postać Chipseliera wzbudzała ogromne zainteresowanie i kontrowersje czy jest to postać autentyczna. Mieszko odkrywa karty i zaprasza do wzięcia udziału w wielkiej loterii Lay’s.
Za kreację postaci Chipseliera, produkcję filmików i koordynację bloga odpowiada agencja Hill+Knowlton Strategies. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD. Kreacją i produkcją reklam zajęła się agencja reklamowa BBDO Warszawa.
W ciągu kilku tygodni filmiki Chipseliera na You Tube obejrzało ponad 350 000 osób, a ponad 2400 użytkowników subskrybowało kanał, by dowiedzieć się, jaki będzie ciąg dalszy kontrowersyjnej opowieści o chipsach. Pojawiło się wiele pytań dotyczących autentyczności postaci i przewidywań, jaki będzie finał tej historii. Najnowsze filmiki interaktywne z udziałem Mieszka rozwiewają wątpliwości i wyjawiają, że jest to kolejna odsłona kampanii Lay’s: „Jaki to smak”. Interaktywne filmiki, sprawdzają wiedzę z chipsowych tematów i są rozgrzewką przed grą.
Mieszko Pierwszy Chipselier zachęca do wzięcia udziału w zgadywaniu czterech tajemniczych smaków nowych chipsów Lay’s, które od początku lutego są dostępne na rynku. Nowe smaki określone są jedynie jako bukiet smakowy – serowy, mięsny, pikantny i warzywny. Zadaniem zaintrygowanych konsumentów jest ich spróbowanie i odgadnięcie prawdziwego smaku, poprzez udział w loterii promocyjnej na stronie www.lays.pl Każdy może wziąć udział w loterii, która jest nie tylko niezwykłą zabawą smakiem, ale także szansą na bardzo atrakcyjne nagrody.