Kastor, producent koszul męskich i konfekcji damskiej, rozszerzył współpracę z TapOn – platformą do tworzenia programów lojalnościowych. Po okresie pilotażu firma objęła programem kilkanaście swoich salonów na terenie całego kraju. Obecnie w każdym z nich klienci mogą zbierać punkty za zakupy i odbierać nagrody używając aplikacji na telefony komórkowe, a także tradycyjnej karty lojalnościowej.

Po kilkumiesięcznym pilotażu Kastor uruchomił w swojej sieci sklepów firmowych program lojalnościowy, przygotowany na bazie platformy TapOn, która automatyzuje działania marketingowe. W salonach firmy pojawiły się tablety służące do obsługi programu, które wyświetlają również informacje o dostępnych promocjach i nagrodach. Aby naliczyć punkty za zakupy, sprawdzić ich liczbę lub wymienić na nagrodę, wystarczy zbliżyć do urządzenia telefon z zainstalowaną aplikacją TapOn. Klienci preferujący tradycyjne rozwiązania mogą postąpić dokładnie tak samo, korzystając z plastikowej karty lojalnościowej. Firma wprowadziła system w swoich salonach firmowych na terenie całej Polski m.in. w Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Kielcach, Częstochowie, Lubinie, Wrocławiu, Włocławku i Łodzi.

Korzystanie z TapOn jest dla klientów darmowe. Kartę lojalnościową można otrzymać odwiedzając dowolny punkt partnerski. Aplikacja mobilna jest dostępna na wszystkie telefony z systemami Android, iOS oraz Windows Phone. Poza możliwością szybkiego sprawdzenia liczby punktów zebranych w programie, jej użytkownicy mogą też otrzymywać wiadomości o nowych promocjach i zdobywać dodatkowe punkty za rozmaite aktywności, np. polecenie produktu na Facebooku, wypełnienie ankiety konsumenckiej czy wizytę w punkcie sprzedaży.

Kastor to kolejna firma z branży modowej, która nawiązała współpracę z TapOn. Programy lojalnościowe stworzone za pomocą tej platformy prowadzą m.in. sieci sklepów SCOTFREE, Eksbut oraz Jubistyl. Użytkownicy TapOn są też premiowani za zakupy w Abstrawear (sklep założony przez autorów popularnego kanału Abstrachuje.TV) oraz Hempszop, sieci sprzedającej ubrania marki DIIL, którą stworzyli znani raperzy Bilon i Wilku.