Świętujący trzecie urodziny katowicki DH Supersam wyróżniono w prestiżowym konkursie marketingowym Polskiej Rady Centrów Handlowych – PRCH Retail Awards. Jury uhonorowało Supersam w kategorii „Kampania prosprzedażowa centrum handlowego roku” za działania zrealizowane w 2017 r.

Całoroczny program aktywizacji sprzedaży polegał na serii akcji, dzięki którym wzrosły obroty w sklepach Supersamu. Udało się osiągnąć ten cel z imponującym wynikiem +17%. Na ten rezultat złożyły się m.in. trzy loterie samoobsługowe (w czerwcu, wrześniu i listopadzie), w których klienci samodzielnie skanowali paragony w urządzeniach na terenie centrum. Jury wysoko oceniło także okolicznościowe akcje premiujące zakupy, m.in. „Stówka na majówkę”, marcowa „Akcja – reakcja”, czy „Kochamy supermamy”. W sumie klienci Supersamu odebrali w 2017 r. 5780 nagród, w tym kart podarunkowych, o łącznej wartości ok. 350 000 zł.

W tym roku DH Supersam kontynuuje efektywną strategię prosprzedażową. Z okazji trzeciej rocznicy otwarcia Klienci domu handlowego biorą udział w loterii Kasa Nova. Potrwa ona do 27 października, a pula nagród wynosi 50 000 zł. Z kolei wiosną i latem DH Supersam zachęcał do zakupów premiowych konkursami Kasa Grande i Kopa Kasa.

Wyróżnione kampanie opracowała i zrealizowała krakowska firma Above Awards, funkcjonująca w ramach grupy z Firmą Reklamową KUC, która na stałe współpracuje z katowickim Supersamem.

Konkurs PRCH Retail Awards dedykowany jest sieciom handlowym, deweloperom, zarządcom, inwestorom i profesjonalistom zajmującym się retail marketingiem. Organizatorem konkursu i Gali PRCH Retail Awards jest stowarzyszenie Polska Rada Centrów Handlowych (PRCH). Tegoroczna edycja konkursu była dziewiątą z kolei.

Nowy Supersam istnieje dopiero trzy lata, ale jest już utytułowanym obiektem handlowym. Dwa lata temu w międzynarodowym konkursie Solal Marketing Awards otrzymał, najwyższą z możliwych, „złotą” nagrodę za kampanię otwarcia. W tym samym konkursie w tym roku nominowano Supersam za działania prosprzedażowe, które ostatecznie doczekały się wyróżnienia w kraju.

DH Supersam powstał w latach 30. XX wieku. Położony w centrum Katowic obiekt szybko stał się jednym z najważniejszych punktów na handlowej mapie miasta. Współcześnie nieruchomość przeżywa drugie życie. Nawiązaniem do dawnego domu handlowego są stalowe dźwigary, które zostały odrestaurowane i wyeksponowane w nowym Supersamie. Nowy obiekt, przy ul. Księdza Piotra Skargi 6A, udostępnił blisko 23 tys. mkw. powierzchni handlowo-usługowej. Na trzech poziomach handlowych znajduje się ponad 70 sklepów i punktów usługowych. Na wyższych piętrach zlokalizowany jest klub Calypso Fitness oraz 5 tys. mkw. powierzchni biurowej. Ostatnie kondygnacje
zostały przeznaczone na parking liczący około 400 miejsc. Właścicielem obiektu jest Globalworth.