Agencja Afekt, bazując na ponad 20-letnim doświadczeniu w organizacji wydarzeń, wypuszcza na rynek DigiShow – platformę produkcji eventów bazującą na jednej, kluczowej zasadzie: wszystko, co dostępne w świecie rzeczywistym jest także dostępne online. Spółka zwiększa tym samym inwestycje w dział digital event marketingu. Narzędzie to owoc współpracy z największymi w branży zarówno eventowej, jak i multimediów oraz streamingu. Wszystko to sprawia, że DigiShow jest produktem kompletnym – skupia w sobie największe kompetencje branżowe i pozwala na realizacje najbardziej spektakularnych projektów eventowych w Polsce i na świecie.

Dzięki Digi Show znikają ograniczenia związane z odległością oraz czasem i przestrzenią. Całe doświadczenie, które standardowo przypada w udziale fizycznym uczestnikom wydarzenia, jest możliwe także przez odbiór wirtualny z każdego miejsca na ziemi.

– DigiShow jest odpowiedzią na wyzwania dzisiejszego świata i dynamicznie zmieniające się potrzeby klientów. Obecne ograniczenia zmobilizowały nas do tego, by to, co zaczęliśmy już w 2013 roku ubrać w dopracowany i kompletny produkt. Wówczas współtworzyliśmy spektakularny projekt digital eventowy dla marki Lech Premium – elitarne koncerty polskich i zagranicznych artystów streamowane do sieci wprost z serca poznańskiego browaru Lecha. Rozwój technologii oraz postępująca digitalizacja życia w ostatnich 7 latach sprawiły, że dziś DigiShow korzysta z rozwiązań najwyższej jakości (sprzęt telewizyjny i multimedialny, virtual reality, 3D, narzędzia streamingowe) zapewniających niepowtarzalne doświadczenia dla konsumenta. Dzięki partnerstwu z czołowymi firmami naszej branży, nad całością realizacji czuwają niezwykle kompetentne zespoły specjalizujące się w event marketingu, produkcji telewizyjnej oraz kreowaniu kontentu multimedialnego – mówi Jacek Sołkiewicz, Wiceprezes Zarządu Afekt i twórca koncepcji.

Dla kogo DigiShow
DigiShow przenosi event, jaki znaliśmy do tej pory, w nowy wymiar. To rozwiązanie zarówno dla niewielkich firm, jak i dużych graczy. Dobrze sprawdzi się w przedsiębiorstwach o rozproszonej strukturze. Produkt pozwala na podniesienie opłacalności i efektywności wydarzenia, a także – co ważne szczególnie dziś – na organizację eventu zamiast odwoływania go w przypadku zakazu zgromadzeń. Dzięki DigiShow znikają ograniczenia, z którymi firmy borykały się dotychczas:

• Kilometry nie mają znaczenia
Premierę nowego modelu samochodu na Motor Show w Genewie można poprowadzić dla dziennikarzy czy pasjonatów marki także online, nie rezygnując z efektu WOW. Podobnie jak spotkanie dla polskiego oddziału firmy, jeśli doroczne wystąpienie Prezesa odbywa się na drugiej półkuli.

• Nie ma znaczenia pojemność sali
W przypadku dużych firm często trzeba bardzo precyzyjnie wybrać listę gości. Dzięki DigiShow można poprowadzić wystąpienie nie dla stu, a dla tysięcy osób. Również w jednym miejscu, jednocześnie można zorganizować warsztat produktowy np. dla sprzedawców z 650 salonów.

• Oszczędność czasu
Czas to pieniądz, dlatego tak często firmy stoją przed dylematem, czy wysłać swoich przedstawicieli handlowych na 3 dniowe spotkanie motywacyjne. DigiShow pozwala to zorganizować w znacznie krótszym czasie, nie tracąc na jakości spotkania.

• Gotowi na niespodziewane
DigiShow nie zastępuje eventu w realnym świecie, ale równolegle do niego przenosi go do świata wirtualnego. Jeśli z jakichś powodów trzeba zrezygnować z bezpośredniego spotkania, wszyscy zaproszeni goście mogą wziąć w nim udział online.

• Z dbałością o środowisko
Argumentem przemawiającym za przeniesieniem eventu do sfery online są także kwestie ekologii. Ograniczając dojazdy, czy noclegi gości, minimalizujemy także ślad węglowy, o którym tak dużo się ostatnio mówi.

DigiShow – jak to działa?
DigiShow integruje narzędzia: eventowe, kreatywne, telewizyjne, streamingowe. Jest to możliwe dzięki współpracy ekspertów z Afektu, Wizji, Clockwork i Stream online.

– Nasze realizacje są formą sztuki oglądaną przez miliony osób w Polsce i na świecie. Nie inaczej jest z DigiShow. Stawiamy na przygotowanie lub adaptację wydarzenia do poziomu telewizyjnego show – mówi Jacek Idźkowski z Wizji.

– Duża scena, studio, reżyseria, stream – to wszystko potrzebuje odpowiedniej szaty graficznej. W DigiShow wykorzystujemy nasze doświadczenie przy projektowaniu i realizacji oprawy multimedialnej eventów firmowych oraz największych imprez w Polsce i Europie – dodaje Mateusz Gurtowski z Clockwork.

Podczas trwania eventu zespół angażuje także w interakcję całą publikę online przed monitorami komputerów czy tabletów. Uczestnik otrzymuje wcześniej kod do logowania, pakiet informacji, agendę. A nawet – jeśli event zawiera elementy virtual reality – także okulary VR, dostarczone do jego domu czy biura.
W ramach zdigitalizowanego eventu uczestnik może m.in. przełączać kamery w czasie rzeczywistym, brać udział w interaktywnym czacie z możliwością zmiany języka, czy w głosowaniu online. Dzięki interaktywnym markerom, wyświetli się mu agenda z opisami na linii czasu. Natomiast prelegenci mogą liczyć na dostęp do profesjonalnego studia nagraniowego, czy też studia wirtualnego, do którego dodane zostanie dowolne tło, animacja, czy grafika.

– Jednym z pierwszych obszarów zainteresowania naszych klientów jest innowacyjność DigiShow.
W zupełnie naturalny sposób nasuwają się porównania do popularnych obecnie aplikacji: Zoom, Skype, czy Microsoft Teams. Jednakże te narzędzia to mniej lub bardziej klasyczne komunikatory, ich podstawową funkcją jest przekazywanie obrazu i dźwięku między użytkownikami. Swoją rozbudowaną funkcjonalnością DigiShow zapewnia znacznie większą spektakularność. Produkujemy wydarzenia pod konkretne potrzeby klientów oparte na szczegółowych scenariuszach i wykorzystujące do tego dedykowane studio lub zaaranżowaną przestrzeń z wykorzystaniem zasobów scenograficznych i multimedialnych.
Nie ma znaczenia czy jest to webinar dla kilkunastu osób czy premiera nowego produktu dla kilkuset – uczestnicy wydarzenia otrzymują wrażenia na miarę wielokamerowej produkcji telewizyjnej z możliwością szerokiej interakcji z widowiskiem i pozostałymi uczestnikami czego nie zapewni zwykły komunikator czy pasywna relacja live – tłumaczy Jacek Sołkiewicz.

Dzięki kombinacji wielu narzędzi DigiShow sprawdzi się w wielu obszarach. Są to m.in. konferencje korporacyjne, premiery produktowe, eventy launchingowe, szkolenia online, sesje coachingowe, prelekcje, występy artystyczne: koncerty, widowiska, pokazy, czy projekty z wykorzystaniem technologii VR.

– Oddajemy w ręce naszych obecnych i przyszłych Klientów produkt, który sprawdzi się nie tylko w czasach pandemii. To rozwiązanie na miarę naszych czasów, które pozwala zapomnieć o coraz powszechniejszym zjawisku „fear of missing out”, ponieważ dzięki niemu centrum wydarzeń jest wszędzie tam, gdzie my – podsumowuje Arkadiusz Ograbek, Prezes Zarządu Afekt.