Wygoda, bezpieczeństwo i oszczędność czasu to główne zalety korzystania z aplikacji internetowych, dzięki którym coraz więcej codziennych czynności załatwiamy online. Aby zamawianie jedzenia na wynos stało się jeszcze prostsze i bardziej komfortowe, KFC wprowadziło do swojej aplikacji innowacyjną opcję KFC Collect, która przyspiesza proces zamawiania i umożliwia jego bezpieczny, wygodny odbiór w wybrany przez siebie sposób.

W zaktualizowanej wersji aplikacji KFC pojawiła się właśnie opcja KFC Collect, będąca odpowiedzią na światowe trendy w nowoczesnym podejściu restauracji do obsługi swoich gości. Funkcja KFC Collect pozwala na wygodne zamówienie ulubionych produktów zapewniając trzy, w pełni bezpieczne opcje ich osobistego odbioru: w restauracji, przy okienku Drive Thru lub na specjalnie oznakowanym parkingu restauracji KFC.

– KFC od zawsze stawia na innowacje, dzięki którym staje się marką jeszcze bardziej dostępną dla swoich gości. Tym razem zmiany objęły rozszerzenie aplikacji KFC Collect, która oferuje teraz jeszcze większą swobodę w odbiorze zamówionego posiłku. Jestem przekonany, że wprowadzone przez nas nowe rozwiązania spodobają się naszym gościom i okażą się niezwykle przydatne, zwłaszcza w kontekście wyzwań związanych z pandemią i licznymi obostrzeniami podyktowanymi kwestiami bezpieczeństwa. – powiedział Thomas Łacek, KFC Global Marketing Director.

Dopadła Was ochota na ulubionego Grander Box, wypełnionego wyśmienitym Granderem, frytkami i chrupkimi hot wingsami w słynnej panierce z KFC? Zamówcie swoje ulubione danie z odbiorem na parkingu – wystarczy, że zatrzymacie się przed restauracją w wyznaczonym miejscu, a po chwili pracownik KFC przyniesie Wasze zamówienie prosto pod drzwi zaparkowanego pojazdu – wygoda i bezpieczeństwo. A może jesteście akurat w trasie i jedyne o czym myślicie to chrupiące, złociście wysmażone stripsy, gdy pojawia się wielki billboard informujący, że zaraz będziecie mijać KFC? Jeśli prowadzicie samochód, namówcie swojego współpasażera do zamówienia jedzenia w aplikacji, z opcją odbioru przy Drive Thru – dzięki skorzystaniu z KFC® Collect nie będziecie musieli się już martwić szukaniem w pośpiechu portfela czy karty płatniczej, bo dokonacie bezpiecznej opłaty przez aplikację, a w okienku podacie tylko numer zamówienia, które będzie już na Was czekać.

Wypróbujcie już dzisiaj ten przełomowy sposób wygodnego, szybkiego i bezpiecznego zamawiania dań, który jako pierwsza oferuje sieć KFC.

Należy jedynie pobrać aplikację na telefon, albo jeśli już się ją ma – zaktualizować do najnowszej wersji, a następnie postępować zgodnie z wyznaczonymi krokami:
1. Wybierz opcję KFC® Collect
2. Skomponuj swój idealny posiłek, wybierając dania z szerokiej gamy wyjątkowych produktów KFC
3. Zapłać online – kartą, szybkim przelewem, Blikiem lub poprzez Apple Pay / Google Pay
4. Wybierz sposób odbioru swojego zamówienia, spośród 3 dostępnych opcji:
• KFC Zamów i Odbierz – odbiór w restauracji
• KFC Click & Drive Thru – odbiór przy okienku Drive Thru
• KFC Parking Pickup – odbiór na parkingu.

KFC Collect daje użytkownikom możliwość dokonania wszystkich czynności zdalnie, jedynie poza samym odbiorem zamówienia.
– KFC od kilku lat jest liderem rozwiązań digital w branży restauracyjnej. Robimy to by w pełni spełniać oczekiwania wszystkich fanów naszych restauracji. Stawiamy na coraz lepszy user experience naszych gości, dzięki czemu odnotowujemy wysoki poziom ich zadowolenia. Jestem przekonany, że KFC® Collect w pełni odpowiada na ich potrzeby zapewniając maksymalną dowolność w wyborze sposobu odbioru zamówienia – dodał Maciej Jędrychowski, KFC Digital Director CEE.