Marka KFC konsekwentnie inwestuje w rozwiązania mobilne. Już niedługo aplikacja sieci zostanie wzbogacona o pionierską na polskim rynku funkcjonalność. Będzie to Skip The Line, czyli zamawianie posiłków za pośrednictwem smartfona z odbiorem w restauracji. Aktualnie sieć prowadzi testy m.in. w Szczecinie i Wrocławiu.

Nowa funkcja aplikacji to pierwsza taka usługa na naszym rynku. Po uruchomieniu aplikacji KFC będzie można wybrać ulubione pozycje z menu, zamówić i dokonać płatności online. Możliwy będzie także wybór godziny, na którą posiłek ma być gotowy do odbioru. Po przyjęciu zamówienia, użytkownik otrzyma jego numer, a system pokaże szacowany czas przygotowania. Komunikaty o postępach i możliwości odebrania będą wyświetlane na bieżąco na ekranie smartfona i w restauracji. Informację o gotowym posiłku otrzymamy również sms-em.
Wyróżnikiem nowej funkcji aplikacji KFC będą codziennie inne oferty specjalne, dostępne tylko poprzez aplikację oraz możliwość personalizacji menu – wyboru produktów do zestawu czy możliwość skomponowania własnego kubełka.

Funkcja Skip The Line to usługa, która pozwoli pominąć oczekiwanie w kolejce do kasy w celu złożenia zamówienia, a płatność mobilna usprawni cały proces. W pierwszym etapie jej działania marka udostępni również możliwość zapłaty kartą przy odbiorze.
Sieć testuje na razie rozwiązanie w kilkunastu restauracjach, cały czas doskonaląc funkcję. Latem zostanie opublikowana w Google Play oraz App Store i będzie dostępna w niemal 170 lokalach KFC w całym kraju, a jej zasięg będzie systematycznie rozszerzany.