Firma Software AG poinformowała o współpracy z Kiabi, siecią odzieży detalicznej, silnie obecnej w internecie, która obsługuje 20 milionów klientów z 32 krajów i ma przeszło 500 sklepów. Firma Kiabi wybrała platformę webMethods API Management, aby realizować swoją wizję najwyższych standardów obsługi klienta, aby poszerzać swój międzynarodowy biznes oraz budować pozycję światowego lidera wśród dostawców odzieży.
Kiabi używa webMethods API Management – platformy do zarządzania interfejsami programowania aplikacji – w celu rozszerzania swojego cyfrowego ekosystemu, który służy do udostępniania partnerom biznesowym i wszystkim działom firmy funkcji związanych z podstawową działalnością firmy.

Ekosystem API w Kiabi pozwala uprawnionym osobom z wewnątrz organizacji i u partnerów na tworzenie satysfakcji i zaangażowania konsumentów.. Pozwala to rozciągnąć sferę innowacyjności daleko poza zakres firmowego portalu on-line przy jednoczesnym skracaniu czasu „time-to-market”. webMetods jest kluczowym komponentem platformy Digital Business Platform firmy Software AG, która została ostatnio wzbogacona o nowe opcje zastosowań API w tradycyjnych modelach stacjonarnych instalacji oprogramowania, a także w chmurze i w modelach hybrydowych, które łącząstacjonarną instalację z chmurą.
W Kiabi przygotowano główne komponenty API, które służą do budowania aplikacji w taki sposób, aby zarządzać szybko zmieniającymi się oczekiwaniami rynku mody. Dzięki temu Kiabi może sprawnie skalować swoje systemy i dostępność on-line – w górę lub w dół – zależnie od zapotrzebowania klientów.

Kiabi używa również innych komponentów z cyfrowej platformy biznesowej Software AG, w tym rozwiązania Terracotta In-Memory Data Fabric do poprawy wydajności witryn internetowych, narzędzi integracyjnych webMethods, aby zapewnić spójną łączność pomiędzy systemami, a także wzajemnego modelowania procesów w ARIS, aby mapować systemy pod kątem ciągłych zmian procesów w wielu kanałach sprzedaży.