Centrum Handlowe Turawa Park w 2021 kontynuuje wyjątkową strategię KAŻDY DZIEŃ DOBRY! opartą m.in. na budowaniu relacji z lokalną społecznością. Dlatego już po raz drugi centrum zaprosiło swoich klientów do udziału w sesji fotograficznej do kampanii wizerunkowych.
– Stawiamy na autentyczność. Chcemy pokazać ludzi, którzy żyją swoim życiem, obok nas. – informuje Agnieszka Pyzanowicz-Francke, Dyrektor Centrum Handlowego Turawa Park.
Te unikalne działania Centrum Handlowego Turawa Park ukierunkowane są na budowanie poczucia wspólnoty oraz poznawanie klientów. To właśnie oni drugi rok z rzędu pojawią się na wszystkich plakatach i billboardach centrum.
W związku z pandemią koronawirusa organizatorzy nie mogli przeprowadzić castingu, dlatego 12 osób, które zaproszono na dwudniową sesję zdjęciową, wybrano na podstawie ubiegłorocznych zgłoszeń. Najmłodszy uczestnika zdjęć Iga ma 2,5 roku, a najstarszy Norbert – ponad 80 lat. Już teraz można zobaczyć pierwsze efekty tej niezwykłej współpracy w materiałach przygotowywanych przez centrum.