Uruchomiony niedawno przez linię KLM nowy serwis za pośrednictwem mediów społecznościowych, doczekał się właśnie polskiej premiery. Nowa usługa KLM jest już dostępna dla klientów z Polski. Wystarczy wejść na www.klm.pl i uruchomić znaną i lubianą aplikację Facebook Messenger, by otrzymywać wszelkie informacje i dokumenty podróży w jednym miejscu.

KLM jest pierwszą linią na świecie, która umożliwia komunikację ze swoim działem obsługi social media za pomocą komunikatora Messenger na Facebooku, w tym przesyłanie dokumentów takich jak: potwierdzenie rezerwacji, przypomnienie o odprawie, karta pokładowa czy aktualizacja statusu lotu.

Od 2009 roku KLM zyskał reputację inicjatora i pioniera w zakresie usług i kampanii w serwisach społecznościowych. Co tydzień linia otrzymuje ponad 100 tysięcy komentarzy na platformach społecznościowych, z czego 10 tysięcy to pytania lub uwagi. Zespół konsultantów KLM do obsługi komunikacji w social media liczy 200 osób i jest obecnie największy na świecie. Warto dodać, że KLM oferuje swoim klientom kontakt za pośrednictwem kanałów społecznościowych 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu w 13 językach, a jego globalny profil na Facebooku ma już ponad 15 milionów fanów.

Lokalnie warto być razem z KLM na polskim fanpage’u KLM na Facebooku. Fani mogą liczyć nie tylko na aktualne informacje o nowych promocjach, ale też ciekawostki, inspiracje do podróży i praktyczne informacje przydatne podróżnym.