MediaMarkt docenia lojalność swoich klientów. Właśnie ruszył nowy program pod nazwą Klub MediaMarkt, który daje jego uczestnikom wiele korzyści. Wystarczy zarejestrować się na stronie internetowej lub w jednym ze sklepów stacjonarnych MediaMarkt, aby od razu uzyskać szereg przywilejów stałego klienta.

MediaMarkt to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek konsumenckich na polskim rynku. Codziennie sklepy tej sieci odwiedzają tysiące klientów poszukujących nowoczesnej elektroniki i fachowych porad przy wyborze odpowiedniego sprzętu.

– Satysfakcja klientów jest naszym absolutnym priorytetem. Dlatego w codziennych działaniach biznesowych nieustannie poszukujemy rozwiązań, które zapewniają klietnom pozytywne doświadczenia zakupowe. Tym razem zapraszamy do członkostwa w Klubie MediaMarkt. Przyjazna formuła programu pozwala natychmiast cieszyć się oferowanymi korzyściami. – mówi Marcin Rosati, prezes zarządu MediaMarktSaturn Polska.

Uczestnicy nowego programu lojalnościowego już na starcie otrzymują powitalny kupon rabatowy o wartości 40 złotych do wykorzystania w sklepach stacjonarnych MediaMarkt w całej Polsce przy zakupach za minimum 240 zł. Dodatkowo klienci mogą skorzystać z kuponu rabatowego obniżającego koszt dostawy o 50 zł.

Klubowicze otrzymają również nagrody niespodzianki za trzecie, szóste, dziewiąte i dwunaste zakupy. Sporym udogodnieniem jest z pewnością wydłużony termin zwrotu lub wymiany towarów. Uczestnicy programu mają na to aż 45 dni. Każda transakcja z kartą Klubu MediaMarkt jest rejestrowana na indywidualnym koncie kupującego. Dzięki temu nie musi on już zachowywać paragonów. Organizatorzy zapewniają, że program będzie rozwijany, a klubowicze mogą spodziewać się kolejnych atrakcyjnych nowości.

Uruchomieniu programu towarzyszy kampania marketingowa z udziałem komiksowych bohaterów Tytusa, Romka i A’Tomka, podkreślająca zalety członkostwa w Klubie MediaMarkt. Na kampanię składają się reklamy prasowe, spoty telewizyjne i radiowe oraz działania w Internecie i social mediach.

Autorem koncepcji kreatywnej jest agencja Heart&Brain, spoty przygotował dom produkcyjny IDEAL IDEAL, a postprodukcję wykonało studio Platige. Planowanie i zakup mediów realizuje dział planowania mediów MediaMarktSaturn Polska we współpracy z Universal McCann (TV).