Ruszyła kolejna edycja kampanii Pepsi, w której konsumenci, świetnie się bawiąc, zdecydują czy bardziej smakuje im Pepsi czy inny napój typu cola. Do podjęcia wyzwania i wspólnej zabawy będzie w tym roku zachęcał przebojowy prezenter telewizyjny Filip Chajzer. Wyzwanie Smaku będzie można podjąć także z napojem Pepsi bez kalorii, porównując go z innym napojem typu cola w wersji bez kalorii.

Wyzwanie Smaku to duża dawka pozytywnych emocji, świetnej zabawy i zaskoczenia! Każdy ma okazję spróbować Pepsi i innego napoju typu cola z nieoznaczonych kubków i zdecydować, który smak bardziej mu odpowiada. Oba napoje są nalewane z nowo otwartych puszek i schłodzone do tej samej temperatury. Ponieważ nie wiadomo, który napój znajduje się w którym kubku, uczestnik kieruje się wyłącznie smakiem.

W tym roku do ekipy Wyzwania Smaku Pepsi dołączy popularny reporter Filip Chajzer, który pomoże sprawdzić smakowe preferencje Polaków. Dziennikarz będzie towarzyszyć uczestnikom zabawy na specjalnej Plaży Pepsi. Filip gwarantuje świetną zabawę, pozytywne emocje i zaprasza wszystkich do podjęcia Wyzwania Smaku 2017! Konsumenci będą mogli też świetnie się bawić w gronie znajomych i Filipa Chajzera podczas Wyzwania Smaku w jednym mieście, wyłonionym w konkursie internetowym.

Kampania 360° obejmuje działania reklamowe w telewizji, na portalach internetowych, w mediach społecznościowych, a także działania na nośnikach zewnętrznych (OOH) oraz materiały w punktach sprzedaży (POS). Dodatkowo w ramach kampanii zaplanowany jest event na Plaży Pepsi nad morzem. Ponadto w konkursie internetowym konsumenci będą mogli zaprosić Wyzwanie Smaku wraz z Filipem Chajzerem do swojego miasta. Kampania obejmuje również działania PR.