Marka odzieżowa Quiosque uruchomiła sklep internetowy. Za cały projekt odpowiada firma Fast White Cat.

Sklep internetowy Quiosque został w całości stworzony przez agencję Fast White Cat: od projektu responsywnej strony dostosowanej do platformy Magento, przez layout i grafikę, aż po wdrożenie, zarządzanie, obsługę klienta, live chat i logistykę.

Fast White Cat zajmuje się również pozycjonowaniem e-sklepu, kampaniami AdWords oraz współpracą afiliacyjną. Dba także o zwiększenie konwersji z Facebooka, zarządzając płatnymi treściami i dostarczając treści związanych ze sprzedażą. Profilem na Facebooku i treściami związanymi z tematyką mody zarządza Quiosque, natomiast agencja zajmuje się performance marketingiem, wykorzystując Facebook do zwiększenia sprzedaży.

Sklep pełni również funkcje doradcze. Znajdziemy w nim działy, które mają inspirować klientki do zakupów: lookbook, “zestawy” oraz funkcję “doradź mi”.

Ta ostatnia funkcja jest autorską aplikacją stworzoną przez Fast White Cat. Umożliwia dobranie odpowiedniego dla danego typu urody zestawu ubrań. Klient wybiera odpowiednie opcje określając kolor oczu, włosów, typ cery oraz określa, na jaką okazję chce się ubrać. Wyszukiwarka przegląda ofertę pod kątem dobranych parametrów i podpowiada odpowiednie kreacje.