Nowoczesne formy płatności, elastyczne raty, ubezpieczenie i natychmiastowa wysyłka produktu oraz profesjonalne doradztwo i wsparcie serwisowe – to pakiet usług, który swoim klientom zaoferuje Komputronik.

Komputronik to jeden z największych w kraju dostawców sprzętu elektronicznego działający w modelu omnichannel. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom współczesnych konsumentów swoją ofertę poszerzył o szeroki pakiet usług dodatkowych, które ułatwiają zakupy.

– W obecnych czasach sam produkt to nie wszystko. Klienci mają co raz większe potrzeby i oczekiwania, a podczas zakupów poszukują wartości dodanej. Jako Komputronik dokładamy wszelkich starań, aby sprostać tym wymaganiom, dlatego zdecydowaliśmy się na rozbudowę naszej oferty usług dodatkowych – komentuje Marcin Mordak, nowy Dyrektor Działu Usług firmy Komputronik, który zastąpił na tym stanowisku Jerzego Łukasiewicza.

Komputronik oferuje swoim klientom kilkanaście usług dodatkowych, które ułatwiają zakupy. Ostatnią nowością jest system mobilnych płatności GooglePay, ApplePay oraz Visa Checkout.
Z oferty usług dodatkowych można korzystać zarówno w salonach stacjonarnych jak i w sklepie internetowym www.komputronik.pl.

Marcin Mordak objął stanowisko Dyrektora Działu Usług firmy Komputronik 24-go czerwca 2019. Swoje doświadczenie w zakresie zarządzania sprzedażą, usług około-sprzedażowych, obsługi klienta i outsorcingu zdobywał pracując dla takich marek jak: Work Service, Komfort czy Neonet, gdzie zajmował stanowiska Dyrektora Pionu Usług, Dyrektora Sprzedaży i Dyrektora Zarządzającego. Prywatnie jest miłośnikiem narciarstwa, koszykówki i sportów wodnych. Wolny czas najchętniej spędza z rodziną i przyjaciółmi lub na wyprawach motocyklowych.