Obecność w branży e-commerce to nie tylko sprzedaż i wprowadzanie kolejnych produktów do baz danych. Równie ważne jak bieżąca konserwacja serwisu jest ciągłe poszerzanie i odświeżanie wiedzy marketingowej, pozwalającej mierzyć się z ogromną konkurencją w sieci.

Konferencja e-commerceSTANDARD 2013 to doskonała okazja do zdobycia najświeższej wiedzy dotyczącej marketingu w sieci. To miejsce wymiany doświadczeń i poglądów, okazja do zapoznania się z najciekawszymi case studies podczas licznych wystąpień i paneli dyskusyjnych.

Tegoroczna konferencja e-commerceSTANDARD to już ósma edycja flagowego eventu internetSTANDARD, znanej i cenionej marki na rynku konferencji związanych z marketingiem. Tegoroczne hasło konferencji brzmi „O krok przed konkurencją”. Wieloletnie doświadczenie internetSTANDARD gwarantuje jego pełną realizację.
Kolejny raz spotkamy się w Warszawie, w dniach 19 i 20 września bieżącego roku.

Podczas konferencji zaprezentujemy wyniki rozbudowanej ankiety dotyczącej aktualnej sytuacji polskiego e-commerce. To już piąty rok z rzędu, kiedy dr inż. Grzegorz Szymański z Politechniki Łódzkiej zaprezentuje dla uczestników e-commerceSTANDARD wyniki szczegółowych badań w tym zakresie. Wsparcia w analizie danych udzieli Magdalena Borowik, ekspert telekomunikacyjny z jedenastoletnim doświadczeniem w branży, niegdyś IDC Polska, obecnie IDG Research ServicesPodczas e-commerceSTANDARD obecnością zaszczyci nas Mateusz Gordon, International e-commerce Segment Manager w Gemius Polska. Wystąpienie eksperta Gemius pt. „Porównanie eCommerce: Polska, Europa, USA, Azja.” nakreśli uczestnikom konferencji najnowsze trendy, zarówno w kontekście zachowania konsumentów, jak i pod kątem rozwoju technologicznego sklepów internetowych. Zaprezentowane zostaną najciekawsze case studies sklepów internetowych, odzwierciedlających poziom rozwoju branży e-commerce w różnych regionach świata. Uczestnicy e-commerceSTANDARD 2013 będą mieli zatem okazję zaobserwować, na jakim etapie rozwoju znajduje się nasze rodzime e-komersy, a także czego warto uczyć się od się od innych, a czego inni mogą uczyć się od nas.

Tegoroczną edycję e-commerceSTANDARD otworzy blok programowy pt. „TRENDY / BADANIA / ANALIZY”. Jednym z prelegentów tej części konferencji będzie specjalny zagraniczny gość, Key note speaker, którego tożsamość ujawnimy już niebawem na dedykowanej stronie z aktualnościami internetSTANDARD. Niespodzianka gwarantowana!

Jesteś ciekaw, co będzie się działo na największym corocznym wydarzeniu z branży e-commerce? Zespół internetSTANDARD przygotował szereg możliwości i sposobów dotarcia do treści. Oprócz dedykowanej strony internetowej zapraszamy na nasze oficjalne profile na Facebooku, LinkedIn, Twitterze, a także kanał z materiałami wideo na YouTube, regularnie uzupełniany o nagrania bogate w treści i wiedzę, w tym wywiady z prelegentami czy czołowymi ekspertami branży e-commerce.

Tematykę i elementy programu e-commerceSTANDARD 2013 zespół internetSTANDARD dobierał na podstawie merytorycznych konsultacji z przedstawicielami największych i najbardziej doświadczonych firm w branży. Ich wiedza to niezawodna busola na niepewnych wodach e-commerce. Podczas spotkań Rada Programowej e-commerceSTANDARD 2013 gościliśmy m.in. przedstawicieli takich marek jak Nike, TrustedShops, eStoreMedia, ITI Neovision, Ruch, Weltbild czy Siódemka.

Od poprzedniej konferencji e-commerceSTANDARD minął jedynie rok, jednak w tym czasie rynek zdążył zmienić się w sposób zasadniczy. Mając ten fakt na uwadze, zespół internetSTANDARD postanowił przygotować dla uczestników tego wydarzenia bloki programowe odpowiadające na najbardziej kluczowe aspekty wiedzy niezbędnej do właściwego rozeznania trendów rysujących się na horyzoncie. Wśród nich:

BRANDING / JAKOŚĆ,
RYNEK / PRAKTYKA,
OPTYMALIZACJA / KONKURENCJA,
BIGDATA / TRENDY
STRATEGIA HONDLOWA / UTRZYMANIE KLIENTA

Celem corocznej konferencji e-commerceSTANDARD jest umożliwienie spotkania i wymiany doświadczeń, nawiązania współpracy najbardziej doświadczonym praktykom branży, marketerom i biznesowi. Chcemy umożliwić im zapoznanie się z najnowszymi case studies czy technikami optymalizacji działań, udostępnić wiedzę na temat technologii wspierających i usprawniających łańcuch sprzedażowy, a także pomóc budować długoterminowe relacje z klientami końcowymi.

Tegoroczna konferencja e-commerceSTANDARD 2013 to doskonała okazja, by usłyszeć odpowiedź na najbardziej nurtujące pytania:

Jak przekonać dysponentów budżetów, dyrektorów i prezesów firm, do inwestycji w social media i e-commerce? Jak przełożyć branżowy żargon na język zrozumiały dla osób nie stykających się na co dzień ze światem internetu?
Jak skutecznie wejść na rynek e-commerce w dzisiejszych czasach? Jak w bezkresnym morzu możliwości, idei, pomysłów wyłowić te najciekawsze? Jak dobrać narzędzia wspierające e-commerce spośród bezliku rozwiązań typu analityka, scoring, opinie, komentarze, mailingi itd.?
Jakie są wpływy jednych modeli sprzedaży na inne, i czy czasem jedne nie kanibalizują drugich?
Wedle powszechnie przyjmowanej opinii, im bardziej przedsiębiorstwo zależy od internetu, tym mniej dotyczy go kryzys. Internet potrafi sprzedać wielokrotnie, jednak najważniejsza jest ta pierwsza sprzedaż. Czy taki pogląd podlega weryfikacji?
W jakim kierunku podążą płatności za towary nabywane online? W Polsce wciąż najczęściej wybieraną formą płatności jest ta przy odbiorze. Jak w tym kontekście sytuację zmienią płatności mobilne? Czy mamy do czynienia z brutalną walką cenową wśród firm logistycznych?

Na e-commerceSTANDARD 2013 nie zabraknie oczywiście popularnej sesji krótkich wystąpień spod znaku „5 minutes ideas”, dostępnej dla sponsorów i partnerów konferencji. Każdorazowo wystąpienia są z uwagą śledzone przez zgromadzonych uczestników, a sama idea doskonale oddaje charakter dzisiejszej komunikacji – liczy się treść i przekaz, bez zbędnego lania wody. Zegar tyka! Zespół internetSTANDARD zaprasza do zapoznania się ze wszystkimi potencjalnymi możliwościami, które zebraliśmy w formie kilku slajdowej prezentacji. Szczegóły oferty.

Zapraszamy do odwiedzenia dedykowanej strony konferencji ecommerceSTANDARD 2013. Przypominamy, że rejestracja do dnia 15 sierpnia br. zapewnia bardzo duży rabat! Zachęcamy do skorzystania ze zniżki grupowej – w tym celu możesz skontaktować się bezpośrednio z zespołem internetSTANDARD. Pragniesz przeszkolić własny zespół? Zapewniamy atrakcyjne warunki! Możesz również potraktować konferencję jako incentive bądź zaprosić partnerów handlowych i kadrę zarządzającą. Możliwości jest bez liku! Zapraszamy na e-commerceSTANDARD 2013, do zobaczenia w Warszawie 19 i 20 września!