Polskie ePłatności S.A. jako najczęściej wybierany operator terminali płatniczych w Polsce, w okresie świątecznym przygotował nie lada atrakcje dla swoich klientów oraz firm zainteresowanych nawiązaniem współpracy. Świąteczny Pakiet korzyści za 0 zł to kolejna po Black Friday promocja organizowana przez polską spółkę, mającą swoją siedzibę główną w podkarpackiej Tajęcinie k. Rzeszowa.
W ramach świątecznej promocji, która ruszyła 6 grudnia, klienci PeP mają możliwość odebrania zaskakujących prezentów w postaci pakietu usług za 0zł. W skład „prezentu” od PeP wchodzą takie usługi jak DCC, CashBack czy sprzedaż PrePaid, które są najczęściej wykorzystywane przez klientów w placówkach, a na pewno najczęściej poszukiwane. Zgodnie z raportem Narodowego Banku Polskiego (NBP) to właśnie Cashback, czyli możliwość wybrania gotówki w trakcie płacenia za zakupy w sklepie kartą, jest jedną z najszybciej zyskujących na popularności usług w Polsce. W ramach Świątecznych prezentów, klienci PeP mają możliwość używania „za 0 zł” specjalnie skomponowanych pod swoją branżę pakietów, które umożliwią marketingowe wsparcie dla swojej marki oraz dodatkowy zysk dla przedsiębiorstwa. Świąteczna kampania promocyjna trwa do końca roku, a wszystkie niezbędne informacje można znaleźć na www.pep.pl.
Promocja świąteczna PeP zbiegła się z konkursem organizowanym w ramach Programu Polska Bezgotówkowa, w którym osoby przystępujące do Programu m.in. zawierając umowę z Polskimi ePłatnościami mają szansę zdobyć nagrody w wysokości 1000 zł! Zasady konkursu są proste i nie wymagają zbyt dużej interakcji przedsiębiorców – wystarczy, że do końca roku podpiszą umowę na terminal w ramach Programu Polska Bezgotówkowa i ciesząc się używaniem terminala zupełnie za darmo przez 12 miesięcy, odpowiedzą na pytanie: „Dlaczego zdecydowałeś się na terminal płatniczy w swoim biznesie?” na stronie https://polskabezgotowkowa.pl/konkurs
Świąteczna promocja oraz Black Friday to nie jedyne akcje na koniec roku, które powstały w ramach kampanii marketingowych. Polskie ePłatności S.A. wspierają nie tylko właścicieli firm, ale również dzieci. Od 6 grudnia 2019, spółka dołączyła do jednej z największych akcji społecznych w historii polskiego sportu. W ramach współpracy z Fundacją Kibica oraz SportBonus przedsiębiorcy mogą wspierać dzieci swoich klientów należące do lokalnych klubów, drużyn sportowych i organizacji publicznych.
„Prowadzimy działania marketingowe z sukcesem, jednak chcieliśmy zrobić coś więcej. Coś od PeP dla innych. Integracja naszych terminali z akcją Fundacji Kibica i pomysł wspierania aktywności fizycznej dzieci bardzo nam się spodobał. Wystarczy, że zgłosisz się do nas na https://wspieramy.pep.pl/ i zainstalujesz nasz wielofunkcyjny terminal. Polskie ePłatności i Fundacja zajmą się resztą, a Ty wesprzesz aktywność sportową najmłodszych i zyskasz lojalnych klientów. Tylko tyle, a jak wiele ” – mówi Jakub Lewandowski, Polskie ePłatności S.A.
„Warunkiem udzielenia wsparcia jest posiadanie przez klub, szkołę lub inną jednostkę aplikacji, którą dostarcza Sportbonus.” – mówi Bartosz Kwiatkowski Prezes Fundacji Kibica. „Warto w tym miejscu zaznaczyć, że Fundacja zorganizowała największy projekt społeczny pod nazwą Sportbonus Dzieciom, którego ambasadorami było ponad 40 sportowców, wśród nich Otylia Jędrzejczak czy też Dariusz Michalczewski” – dodaje Kwiatkowski.
Pełen wrażeń koniec roku dla klientów Polskich ePłatności to zwiastun jeszcze większych korzyści i rozwoju na rok 2020. Spółka przygotowuje się właśnie do świętowania 10-lecia funkcjonowania firmy. W tej okazji tworzone są unikatowe rozwiązania dla pełnego ekosystemu biznesowego, zarówno dla sklepów stacjonarnych, jak i on-line.