Nasycenie powierzchnią handlową w Polsce powoduje, że inwestorzy podejmują się realizacji atrakcyjnych działań promocyjnych, które mają wyróżnić zarządzany przez nich obiekt na tle konkurencji. Niektórzy z nich przyjmują jednak zupełnie inną strategię. Zamiast ze sobą rywalizować, trzy poznańskie obiekty – Centrum Handlowe M1, Park Handlowy Franowo oraz sklep IKEA – połączą swoje siły.
Już 1 lutego 2014r., w stolicy Wielkopolski, podmioty handlowe z Franowa rozpoczną wspólnie kampanię outdoorową i radiową. Hasła akcji nawiązywać będą do zwyczajów zakupowych poznaniaków – kupowania w rozsądny i mądry sposób. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi mieszkańców na lokalizację, która umożliwia wygodne nabywanie produktów właśnie w taki sposób. Duża liczba marek skupionych w jednym miejscu oznacza bowiem dostęp do szerokiej oferty artykułów, bez konieczności przemieszczania się pomiędzy różnymi, oddalonymi od siebie centrami handlowymi.
– W zasadzie od momentu swojego powstania obiekty na Franowie stawiały na różnorodność asortymentu. Oferowane przez nie produkty dobrze się uzupełniają – mówi Krzysztof Wiburski, Dyrektor Centrum Handlowego M1. – W związku z unikatowym charakterem miejsca, Centrum Handlowe M1, Park Handlowy Franowo oraz sklep IKEA, postanowiły podjąć wspólne działania zmierzające do przyciągnięcia mieszkańców Poznania do tej właśnie lokalizacji – wyjaśnia Krzysztof Wiburski.