Pod koniec października 2021 roku, marka Moliera2.com zaprezentowała nową kampanię niestandardową we współpracy z Braughman Group Media.

Wyjątkowe, przyciągające wzrok animacje zdjęć prezentowane na nośnikach Digital OOH zachwycają i sprawiają, że nie da się przejść obok nich obojętnie. Zdjęcia pochodzą z najnowszej kolekcji marki Aquazzura. Motyw przewodni zdjęć – krople wody wychodzą poza ekran, co powoduje niesamowity efekt 3D. Dzięki Braughman Group Media mamy możliwość zaistnienia na nowoczesnych nośnikach, z elementem przyciągającym uwagę.

Kampania kreatywna Moliera2.com prezentuje ekskluzywne buty z najnowszej kolekcji na sezon FW21/22 marki Aquazzura. Nieskazitelne piękno w połączeniu z niebywałym komfortem użytkowania sprawiają, że produkty marki są jednymi z najbardziej pożądanych na świecie. Animacje zdjęć pojawiające się na nośnikach Digital OOH nawiązują do estetyki wodnej. Dla wzmocnienia efektu przekazu reklamowego, a jednocześnie ścisłego nawiązania do stylu bieżącej kolekcji w formie niestandardowego wykonania została zaprojektowana specjalna naklejka. Znajduje się ona na obudowie nośnika Digital OOH oraz na podłodze tworząc tym samym spójny efekt wizualny wraz ze zdjęciami kolekcji marki Aquazzura.

W dzisiejszych czasach zachowanie balansu pomiędzy działaniami wizerunkowymi, a sprzedażowymi jest niezwykle trudne. Bardzo ważnym elementem, aby utrzymać swoją pozycję na rynku jest lokowanie swoich aktywności nie tylko w środowisku on-line. Moliera2.com wyjątkowo duży nacisk skupia na działaniach wizerunkowych oraz zasięgowych. Umiejscawianie reklamy Moliera2.com, która prezentuje najnowszą kolekcję marki Aquazzura w przestrzeni miejskiej jest wysoce pożądanym działaniem wizerunkowym. Co więcej, pozwala to zwiększać zasięgi oraz budować świadomość marki w przekonaniu potencjalnego konsumenta. We współpracy z marką Aquazzura, powstała kampania pokazująca to, czym zachwycamy się na co dzień, czyli modę oraz nietuzinkową estetykę w najlepszym tego słowa wydaniu. Wysokiej jakości nośniki Digital OOH oferowane przez firmę Braughman Group Media zachęcają do wyrażania swojego stylu oraz dają najlepsze możliwości budowania wizerunku i świadomości marki, jaką jest Moliera2.com.

Nośniki Braughman Group Media zlokalizowane są w najlepszych centrach biznesowych w Warszawie, Gdańsku, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach i Krakowie. Charakteryzują się wysoką estetyką i usytuowane są w głównych punktach o wysokim trafficu: przy recepcjach, głównych holach, windach, tam gdzie maksymalnie wydłużony pozostaje kontakt z reklamą. Zapewniają one dotarcie z przekazem reklamowym do bardzo dobrze określonej i prestiżowej grupy docelowej – właścicieli firm, menadżerów wysokiego i średniego szczebla oraz innych osób aktywnych zawodowo. Dodatkowo możliwość wyświetlania zarówno reklam statycznych, jak i dynamicznych spotów zapewnia idealny dobór odpowiedniego sposobu przekazu komunikatu reklamowego.