Criteo, firma technologiczna zajmująca się marketingiem efektywnościowym, przedstawiła Kinetic Design, nową, zgłoszoną do opatentowania technologię do tworzenia efektywnych wizualnie kreacji reklamowych, łączących spersonalizowany wygląd z renderowaniem w czasie rzeczywistym, dzięki czemu nie jest wymagane odgórne definiowanie rozmiarów lub layoutów reklam. Wszystkie szczegóły identyfikujące daną markę są poddawane analizie i ‘tłumaczone’ w kompleksową strukturę, która określa prezentację wizualną, pozwalając marketerom na zwiększenie zaangażowania klienta, poprawę zasięgu i osiągnięcie niezrównanej skuteczności reklam przy jednoczesnym zachowaniu spójności  wizerunkowej marki .

Kinetic Design oferuje nieograniczony zakres personalizacji z możliwością tworzenia ponad 17 bilionów wizualnych wariantów kreacji. Zwiększone możliwości kreacji uzupełniają funkcję rekomendowania produktów Criteo, która pozwala na dopasowanie kontentu reklamowego w czasie rzeczywistym do aktualnych zainteresowań zakupowych użytkownika. Marketerzy mogą teraz zarządzać przekazem reklamowym z pełnym zachowaniem wymogów marki podczas całej kampanii. Kinetic Design dostarcza dostosowany do marki design oraz zapewnia niezrównaną skuteczność reklam przez tworzenie kreacji dopasowanych do konsumenta. W przeprowadzonym przez Criteo teście 44 miliardów wyświetleń, zaawansowane funkcje Kinetic Design pozwoliły na zwiększenie zaangażowania konsumenta i wzrost sprzedaży o 15 procent.

W przeciwieństwie do konkurencji, która wciąż opiera swoje działania na szerokiej segmentacji rynku i historycznemu już testowaniu A/B, mogącemu prowadzić do nieaktualnych oszacowań, Criteo wykorzystuje podgląd w czasie rzeczywistym, w celu personalizacji kreacji dla każdego konsumenta w ramach sesji. Kinetic Design jest teraz dostępne dla wszystkich klientów Criteo na całym świecie.

Criteo Kinetic Design bazuje na trzech elementach:
Kompozycji: Ta zaawansowana technologia pozwala zespołom kreatywnym Criteo na zbudowanie cyfrowych ram projektowych dostosowanych do każdego klienta i stworzonych  w oparciu o indywidualne wytyczne marki. Ramy projektowe umożliwiają personalizację przekazu dla ponad 1,2 miliarda aktywnych użytkowników Criteo miesięcznie przy zachowaniu spójnego wizerunku marki.

Kreatywnej optymalizacji w czasie rzeczywistym: Criteo Kinetic Design sprawia, że każdy projekt wizualny jest zależny od zachowania odbiorcy. Optymalizuje każdą reklamę opartą na wiedzy o kliencie w czasie rzeczywistym oraz na kontekstowej świadomości, dzięki wybraniu najodpowiedniejszych elementów marki zbudowanych dzięki Kompozycji. Pozwala to na  wysokiej jakości obsługę indywidualną klienta.

Renderowaniu: Poprzez zniesienie ograniczenia rozmiaru reklamy i jej layoutu, renderowanie pozwala na dynamiczne projektowanie  najbardziej optymalnego layoutu i  dopasowanie rozmiaru reklamy do każdej przestrzeni reklamowej. Daje to marketerom wyjątkową możliwość błyskawicznego dotarcia do rozległej sieci klientów w ramach całej sieci wydawców Criteo.