Początek roku Krosno Glass (dawniej Krośnieńskie Huty Szkła KROSNO) otwiera z nowym systemem komunikacji wizualnej marki KROSNO oraz zmodyfikowaną architekturą oferty, podzieloną na linie Premium i Casual. Rebranding flagowej marki polskiego szkła użytkowego jest częścią strategii rozwoju huty na lata 2018-2023. W nowej odsłonie marka KROSNO zadebiutowała na targach Ambiente 2018 we Frankfurcie.

KROSNO to synonim najwyższej jakości od 1923 roku, co znalazło wyraz w projekcie nowego logo w formie hasła „Brilliance in glass since 1923”. Oprócz znaku firmowego, odmieniony koncept marki obejmuje wszystkie motywy graficzne i materiały wizerunkowe, katalog na 2018 rok oraz stronę WWW.

W Polsce produkty marki KROSNO dostępne są w kanale tradycyjnym – w sklepach detalicznych i sieciach handlowych, a także w sklepie internetowym na www.sklep.krosno.com.pl. Krosno Glass jest również znaczącym dostawcą szkła dla segmentu HoReCa. Produkty z krośnieńskiej huty trafiają do krajów Europy, USA, Meksyku, Australii, Chin czy Ameryki Południowej.

Krosno Glass jest jednym z największych producentów szkła użytkowego w Polsce, a także cenionym dostawcą na ponad 60 światowych rynkach. Każdego dnia szkło z krośnieńskiej huty wzbogaca życie milionów ludzi w różnych zakątkach globu, towarzysząc im w domu, pracy i w trakcie celebrowania ważnych chwil.

Z początkiem tego roku firma Krosno Glass rozpoczęła wdrażanie nowej strategii rozwoju na lata 2018-2023. Zakłada ona inwestycje w kompleksową modernizację wszystkich linii produkcyjnych oraz instalację nowego pieca hutniczego, które są w trakcie planowania.

Firma zamierza systematycznie zwiększać sprzedaż krajową i zagraniczną w oparciu o zreorganizowane siły handlowe, rozwój e-commerce, re-launch marki KROSNO oraz efektywne zarządzanie ofertą produktową. Na Podkarpaciu spółka zbuduje nowe centrum logistyczne, które zapewni sprawną realizację portfela zamówień z kraju i zagranicy. Wartość inwestycji jest szacowana na 200 mln zł w ciągu 5 lat.

Nowe Corporate Identity, key visuale oraz makiety opakowań stworzyła agencja H2O Creative. Program wydarzeń na stoisku Krosno Glass podczas Ambiente 2018 przygotowała Fastline Advertising (Greywolf Group). Za projekt i budowę stoiska odpowiadała firma Neomesse. Komunikację PR dla firmy Krosno Glass i marki KROSNO prowadzi agencja Hello PR.