eKsięgarnia – jedna z największych, niezależnych księgarni naukowych w Polsce przechodzi rebranding z wykorzystaniem nowoczesnej koncepcji Mobile First. Tym samym księgarnia internetowa jeszcze bardziej dostosuje się do aktualnych potrzeb e-klientów, ze szczególnym naciskiem na użytkowników urządzeń mobilnych. Przejście na rozwiązanie oparte o lepszy, wydajny silnik Magento pozwoli księgarni zwiększyć asortyment ze 115 tysięcy do 600 tysięcy egzemplarzy książek.

eKsięgarnia jest szczególnie rozpoznawalna w środowisku akademickim i naukowym. To za sprawą najobszerniejszej na rynku polskim oferty literatury fachowej i specjalistycznej.
Z tego też względu największy nacisk przy procesie rebrandingu jest położony nie tylko na odświeżenie szaty graficznej, ale przede wszystkim na nową kategoryzację produktów. Dzięki temu wyszukiwanie spośród wielu tysięcy tytułów będzie wydajne, proste i wygodne.

Stawianie wersji mobilnej na pierwszym miejscu pozwala spojrzeć na projektowany sklep internetowy z nowej perspektywy. Zamiast rozważać, co wyciąć zwersji desktopowej żeby „zmieściła się na małym ekranie komórki”, robimy duży krok naprzód, zaczynamy od formy mobilnej, a następnie rozbudowujemy ją na potrzeby większych urządzeń. Dzięki temu możemy znaleźć najbardziej skuteczne rozwiązania dla eKsięgarni i nie zgubić kluczowej dla użytkowników prostoty użycia – mówi Marcin Piwowarczyk, dyrektor strategii w Bold Brand Commerce.