W pięknym otoczeniu starych wierzb, nad brzegiem Wisły, odbyło się oficjalne otwarcie Letniej Strefy Domoteki w Miami Wars. Piękna pogoda i przygotowane dla gości atrakcje stworzyły iście wakacyjny klimat.
Letnia Strefa Domoteki jest usytuowana na dolnych tarasach Miami Wars – sezonowego letniego lokalu znajdującego się na Cyplu Czerniakowskim. W czwartek, 18. lipca odbyło się oficjalne otwarcie – zaproszonych dziennikarzy przywitali Michał Mrożewski z agencji Profundo PR oraz Przemek Dziubłowski, współwłaściciel Miami Wars. Następnie architektka Paulina Grabowska z pracowni NAS-DRA Consious Design, opowiedziała o procesie projektowania Letniej Strefy Domoteki oraz inspiracjach i założeniach, które towarzyszyły urządzaniu tej wyjątkowej przestrzeni.
Po oficjalnej części spotkania na gości czekał pyszny poczęstunek – grillowane owoce morza, jedne z najlepszych w Warszawie, specjalność kucharzy z restauracji El Puertito. Zaproszeni dziennikarze mieli też okazję obejrzeć panoramę stolicy z innej niż zwykle perspektywy, a mianowicie z pokładu motorówki. O oprawę muzyczną wydarzenia zadbał DJ Wiadomo.
Czwartkowe popołudnie przebiegało w przyjemnej, wakacyjnej atmosferze. Właśnie po to powstała Letnia Strefa Domoteki, aby w centrum Warszawy każdy mógł poczuć się jak na egzotycznych, luksusowych wakacjach, spędzając czas w otoczeniu zachwycającej przyrody i dobrego designu, które w tym miejscu doskonale się komponują i uzupełniają.
Zapraszamy do odwiedzania Letniej Strefy Domoteki w Miami Wars codziennie, do końca września.
Domoteka to pierwszy w Polsce obiekt handlowy w całości dedykowany wyposażeniu wnętrz. Położona niespełna 20 minut od centrum Warszawy, posiada w swojej ofercie produkty ponad 600 marek z całego świata. Klienci Domoteki, poza wyposażeniem do wszystkich pomieszczeń domu czy mieszkania, znajdą tu także bogatą gamę usług, kompetentny personel, a przede wszystkim inspiracje i wiedzę wzorniczą. Właścicielem Domoteki jest fundusz Pradera European Retail Parks należący do Pradery – wiodącego na rynku specjalistycznego funduszu zarządzającego aktywami centrów oraz parków handlowych w Europie i Azji. Pradera została założona w 1999 r., a jej portfel wart jest 3,1 miliardów euro i zawiera centra i parki handlowe w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Włoszech, Niemczech, Polsce, Francji, Czechach, Grecji, Turcji i Chinach, posiadających łącznie ponad 2400 sklepów.