W wakacje Centrum Handlowe Lublin Plaza przyciąga klientów wyjątkowymi ofertami. Na liście najemców znalazła się nowa marka – Paris Optique, a kilku dotychczasowych najemców m.in. HOUSE&more oraz OCHNIK zmieniło swoje lokale na większe salony. W najbliższych tygodniach planowane są kolejne otwarcia sklepów. Celem zmian realizowanych przez Lublin Plaza jest jak najlepsze dopasowanie propozycji handlowej, usługowej i gastronomicznej centrum do oczekiwań klientów.

Salon marki Paris Optique mieści się na parterze, przy perfumerii Douglas. Zajmuje powierzchnię 55 m2. W swojej ofercie posiada szeroką gamę opraw korekcyjnych i przeciwsłonecznych światowych marek, między innymi: Roberto Cavalli, Police, Diesel, New Balance, Azzaro, Moschino, Escada, Nina Ricci, Revlon, Polar, PNT. Klienci Lublin Plaza znajdą w Paris Optique także soczewki kontaktowe w bardzo atrakcyjnej cenie. Salon gwarantuje bezpłatne badanie wzroku przez siedem dni w tygodniu, bez kolejek oraz długich terminów realizacji zleceń.

HOUSE&more zajmuje obecnie dwukrotnie większą powierzchnię (500 m2). Salon został ulokowany na pierwszym piętrze. Oferuje starannie wyselekcjonowane meble i akcesoria wnętrzarskie utrzymane w stylu nowoczesnej klasyki, country oraz wielkomiejskiego i pełnego splendoru stylu nowojorskiego.
Wśród produktów salonu klienci znajdą modele wyprodukowane w krótkich seriach przez wykwalifikowanych rzemieślników z różnych zakątków świata, jak również przedmioty światowych marek: Riviera Maison, Eichholtz, Miloo Home, Miloo Garden, Van Roon Living.

W ostatnich dniach lipca w Lublin Plaza także marka OCHNIK otworzyła nowy salon. Zajął on ponad 183 m2 – dwukrotnie więcej, niż poprzedni lokal firmy. Taka powierzchnia umożliwia odpowiednią ekspozycję bogatego asortymentu oferowanego przez OCHNIK. Poprawił się również komfort klientów odwiedzających salon. Jego wnętrze zostało zaaranżowane według jednej z dwóch najnowszych koncepcji kreatywnych, opracowanych z myślą o odświeżeniu wizerunku salonów OCHNIK.