Klépierre wyznacza nowe kierunki i trendy, tworząc w swoich obiektach handlowych w całej Europie spójny marketing, oparty na koncepcie Let’s Play. Planowane na jesień, w galeriach na terenie Polski, imprezy LEGO CITY wpisują się w długofalową strategię grupy, której celem jest maksymalizacja atrakcyjności wizyt w galeriach handlowych i jeszcze większa satysfakcja klientów z pobytu w centrum.

„Polacy odwiedzają galerie handlowe nie tylko w celach zakupowych, ale często szukają w nich także rozrywki i relaksu. Przyciąga ich kino, wydarzenia modowe, koncerty oraz inne zorganizowane atrakcje.” – mówi Anna Kosacz, Marketing Director Klépierre. „Zgodnie z realizowaną ideą strategii Let’s Play Klépierre dba o to, aby zapewniać atrakcje wszystkim swoich klientom i aby była to rozrywka na wysokim poziomie. Stąd nasza współpraca z uznanymi markami lokalnymi jak i z markami o światowej randze, w tym LEGO.” – dodaje Anna Kosacz.

We wrześniu, w wybranych galeriach handlowych Klépierre, odbędą się wydarzenia specjalne LEGO CITY: 9 i 10 września w Sadyba Best Mall w Warszawie, 23 i 24 września w galerii Poznań Plaza. Imprezy są przeznaczone dla dzieci w różnych kategoriach wiekowych, ale rodzice i inni dorośli także będą świetnie się bawić. Podczas wydarzenia będzie można wspólnie zagrać na PlayStation®4 w najnowszy tytuł LEGO CITY Tajny agent, a także w LEGO Worlds, LEGO Gwiezdne Wojny: Przebudzenie Mocy, LEGO Harry Potter Collection, LEGO Marvel’s Avengers, LEGO Jurassic World, LEGO Batman 3: Poza Gotham i inne gry z serii LEGO. Sercem imprez będą turnieje z nagrodami i strefa wolnego grania. Przewidziano także animacje i atrakcje dla najmłodszych oraz dużo zabawy dla wszystkich. Impreza poznańska będzie dodatkowo połączona popremierową prezentacją nowej gry z serii LEGO Video Games: LEGO NInjago Movie na PS4 i Xbox One.

„Obecnie zacierają się granice miedzy światem rzeczywistym a wirtualnym. Klienci są ciekawi nowych doznań, lubią takie połączenia i oczekują atrakcji zgodnych z nowymi trendami w komunikacji i rozrywce, co doskonale odzwierciedla nasz koncept marketingowy Let’s Play®. Dbamy zatem, by stale znajdowali coś atrakcyjnego dla siebie w galeriach Klépierre.” – mówi Anna Kosacz, Marketing Director Klépierre.

Koncept kreatywny Let’s Play® ma dwa wymiary: emocjonalny i pragmatyczny. Pierwszy polega na tworzeniu przestrzeni, które dostarczają pozytywnych emocji: satysfakcja z zakupów, radość z przeżyć i zabawa. To zadanie mają spełniać wydarzenia specjalne. Drugi poziom jest związany z przestrzenią centrum, która jest tworzona zgodnie z najnowszymi trendami w architekturze i łączy na jednej płaszczyźnie salony oraz sklepy o różnym profilu.

Klépierre to ceniony partner w sektorze retail oraz właściciel i zarządca galerii handlowych. Centra Klépierre oferują międzynarodowym detalistom unikalne lokalizacje, które pozwalają im rozwijać się we właściwym miejscu w odpowiednim formacie. Design obiektów, udogodnienia, które oferują centra Klépierre, jak również marki w nich obecne, zapewniają klientom niezrównane doświadczenia zakupowe. Obiekty Klépierre są tworzone zgodnie z założeniami zrównoważonego rozwoju, w poszanowaniu środowiska naturalnego oraz z zobowiązaniem firmy do korzystania z odnawialnych źródeł energii.