Marka Lidl należy do najsilniejszych w Polsce. Potwierdza to przyznane decyzją konsumentów i tzw. Rady Marek, złożonej z autorytetów w dziedzinie wizerunku marki, wyróżnienie Superbrands 2013, które marka Lidl uzyskała już po raz drugi z rzędu.
Projekt Superbrands ma na celu wyłonienie najsilniejszych i najbardziej rozpoznawalnych marek na polskim rynku i przyznanie im certyfikatu, potwierdzającego ich silną pozycję.
W tym roku w Polsce zrealizowana została siódma edycja projektu. Marki obecne na rodzimym rynku oceniali konsumenci w zrealizowanym przez niezależny instytut badawczy GfK Polonia na próbie 15 000 respondentów badaniu on-line oraz tworzące Radę Marek gremium ekspertów z zakresu marketingu, badań, strategii, brandingu, reklamy i PR. Marki wyróżnione certyfikatem Superbrands cechuje zatem wysoka rozpoznawalność i dobry wizerunek wśród konsumentów, a jednocześnie duża siła wizerunku w oczach ekspertów.