Lidl Polska wdrożył system zarządzania sprzedażą. Lidl Mobile Office (LiMO), dedykowany urządzeniom iPad, został stworzony przy wsparciu firmy Apple i wprowadzony w sieci Lidl na skalę międzynarodową.
Dzięki wprowadzeniu LiMO wszyscy kierownicy rejonu sprzedaży (KRS) mają dostęp w czasie realnym do wszystkich dokumentów, jakich potrzebują w codziennej pracy (m.in. aktualne wskaźniki dotyczące obrotów, wytyczne organizacyjne, instrukcje dotyczące rozmieszczenia towaru w sklepach czy ofert specjalnych). Podobne urządzenia otrzymały osoby nadzorujące tzw. KRS-ów.
System ujednolica tym samym wymianę danych i zastępuje wysyłkę papierowych dokumentów, dając szybki dostęp do aktualnych danych w każdym miejscu i czasie. Cyfrowe i mobilne połączenie działu sprzedaży, centrów dystrybucyjnych i centrali zwiększa ponadto efektywność procesów, co oznacza większą oszczędność czasu dla kierowników rejonu sprzedaży. Tak uzyskane oszczędności czasowe mogą oni poświęcić na bardziej zindywidualizowany nadzór nad sklepami czy też na szkolenia pracowników.