W I kwartale br. cennikowe wydatki reklamowe mocno zwiększyły Lidl Polska i Ferrero Polska – pisze portal wirtualnemedia.pl
Procter & Gamble Polska zwiększył swoje cennikowe wydatki w skali roku o 10,3 proc., za to Unilever Polska ograniczył je o 6,3 proc. Natomiast w przypadku Ferrero Polska (producenta m.in. Tic Taców, Kinder Niespodzianki, Duplo i Raffaello) wzrost inwestycji reklamowych wyniósł aż 67,7 proc.
Jeszcze bardziej wzrosły cennikowe wydatki Lidl Polska – o 70,4 proc. Firma od połowy ub.r. prowadzi kampanię z udziałem Karola Okrasy i Pascala Brodnickiego, do których w marcu br. dołączył cukiernik Paweł Małecki. Natomiast Metro Group (do której należą sieci hipermarketów Real, Media Markt i Saturn i sieć hurtowni Metro & Makro Cash and Carry) przeznaczyła na reklamę 17,7 proc. więcej niż przed rokiem.