Platforma logistyczna Stuart oferująca szybkie dostawy rozpoczęła współpracę ze szczecińskim marketplace do zamawiania jedzenia Pstryku.pl. Do tej pory firmy zrealizowały wspólnie już ponad 20 tys. dostaw, przekraczając tym samym 1 mln złotych wartości zamówień. Wygląda na to, że działania nie ograniczą się jedynie do Szczecina. Pstryku.pl, będący tańszą alternatywą dla popularnych marketplace, planuje ekspansję na największe miasta w Polsce, w których zakotwiczony jest już Stuart.
Współpraca Stuart i Pstryku.pl rozpoczęła się w momencie, kiedy szczecińska platforma była jeszcze małym, lokalnym biznesem. O wyborze przez Pstryku.pl usług firmy Stuart zdecydowało kilka czynników. Stuart okazał się najbardziej skuteczną platformą o zasięgu obejmującym teren całego miasta. Szczecińscy klienci szczególnie cenią sobie szybkość dostaw – oferowanych już nawet w 15 minut – oraz możliwość śledzenia postępów kuriera poprzez GPS.
– Nieodłącznym elementem prowadzenia działalności było dla mnie zapewnienie skutecznej logistyki, w tym dostawy. Przez wcześniejsze negatywne doświadczenia z firmami oferującymi usługi dostaw dla mojej firmy, zacząłem być zdania, że najlepiej jest samodzielnie zająć się dostarczaniem zamówień. Zaufałem jednak jeszcze jednej firmie i teraz wiem, że była to najlepsza decyzja. Jakość obsługi Stuart przekroczyła moje oczekiwania. Doceniam też otwartość tej platformy w odniesieniu do naszych pomysłów i integracji – mówi Adam Rżysko, założyciel i szef Pstryku.pl
Jak zdradza założyciel Pstryku.pl, pomysł na firmę był dziełem przypadku, a prawdziwym impulsem do rozwoju był czas pandemii. Cel, który mu przyświeca, jest jednoznaczny.
– Chcę, aby moi klienci byli zadowoleni, a ich brzuchy były pełne pysznego i gorącego jedzenia – podkreśla z uśmiechem Adam Rżysko.
Fundusze zarobione przez Pstryku.pl dzięki rosnącej liczbie zamówień były szybko inwestowane w rozwój platformy, aby maksymalnie dostosować ją do potrzeb zamawiających. Jak wskazuje szef firmy, w ostatnim czasie coraz popularniejsze staje się zamawianie przez Pstryku.pl zakupów spożywczych. Dużym powodzeniem niezmiennie cieszą się też burgery, kebab oraz dania z kuchni chińskiej. Warto dodać, że klienci coraz częściej poszukują dań wegeteriańskich, bezglutenowych i zdrowej kuchni, którą można znaleźć w ofercie szczecińskiej platformy. Ta planuje wkrótce wdrożyć dodatkowe filtry, które ułatwią wybór tego typu produktów.
Platforma Stuart zapewnia Pstryku.pl dostęp do niezależnych, geolokalizowanych kurierów, którzy dostarczają zamówienia, korzystając z najlepiej przystosowanych do miejskiej dżungli środków transportu: rowerów, hulajnóg i e-jednośladów. Klientów Pstryku.pl obsługuje największa na lokalnym rynku flota dostawców. Dzięki temu możliwe jest zapewnienie dostaw w czasie znacznie krótszym niż u konkurencji.
Obecnie współpraca Pstryku.pl i Stuart generuje nawet kilkaset zamówień dziennie, co przekłada się na obsługę do 300 klientów każdego dnia. Szczecińska firma chce pójść za ciosem i zaoferować dostęp do swojej platformy w innych dużych polskich miastach – tam, gdzie obecny jest już Stuart. Celem na najbliższe miesiące jest Trójmiasto.
– Niezwykle cieszy nas fakt, że usługi Stuart doceniane są nie tylko przez klientów końcowych, ale też naszych partnerów takich jak Pstryku.pl. Celem Stuart jest sprostanie wyzwaniom związanym z logistyką ostatniej mili. Połączenie najwyższej jakości szybkich dostaw od Stuart z innowacyjnością i pomysłami platformy Pstryku.pl może zaowocować sukcesem na skalę ogólnopolską. Wspólnie sprawiamy, że dostawy posiłków pod drzwi są tak wygodne, jak nigdy wcześniej. Stuart doskonale zna topografię miast, w których świadczenie usług chce rozpocząć Pstryku.pl, a dzięki wykorzystaniu przez nas algorytmów do wyznaczania tras dostaw, wciąż udoskonalamy cały proces logistyczny – mówi Agnieszka Majewska, General Manager w firmie Stuart.
Pstryku.pl pracuje obecnie nad nową wersją platformy, która ma być rozbudowana o kolejne usługi. Firma nie zamierza jednak rezygnować ze współpracy z branżą gastronomiczną. Niedawno wdrożyła nową ofertę dla restauracji z prowizją wynoszącą zaledwie 2 proc. wartości zamówienia. Konkurencyjność cenowa Pstryku.pl połączona z szybkością dostaw od Stuart złożyły się na sukces połączony z obiecującymi planami współpracy na przyszłość.