Firma LPP, producent znanych polskich marek odzieżowych – Reserved, House, Cropp i Mohito, korzysta z rozwiązania Business Intelligence opartego na platformie Microsoft SQL Server i Office 2010, które wraz z dodatkowymi usługami wdrożyła firma WEBCON. Zintegrowane rozwiązanie odgrywa rolę hurtowni danych oraz narzędzia analitycznego. Z dostosowanych do potrzeb analiz i raportów na temat sprzedaży i poziomu zaopatrzenia sklepów korzysta na co dzień około 250 osób w biurach LPP S.A. oraz wszyscy kierownicy sklepów.

LPP to największy w Polsce producent z branży odzieżowej. Marki LPP – Reserved, House, Cropp i Mohito sprzedawane są w ponad 1000 salonów odzieżowych w 11 krajach. Firma od ponad 15 lat systematycznie rozwija sieć sklepów i wzmacnia pozycje swoich marek, które cieszą się niesłabnącą sympatią i uznaniem coraz większego grona klientów.