Z końcem maja 2016 Mall.pl jako pierwsza galeria handlowa online wprowadza gwarantowaną, terminową wysyłkę do klienta i wypłaca 50 zł wszystkim kupującym, do których przesyłka nie zostanie wysłana na czas.
Firma planuje również poszerzyć ilości punktów odbioru osobistego jak i rozwijać możliwość zakupów online na raty oraz rozszerzyć gwarancję na zakupiony asortyment nawet o 5 lat.
Usługa gwarantowanej, terminowej wysyłki z opcją zwrotu 50 zł jest szczególnie polecana wszystkim kupującym online, którzy do tej pory np. obawiali się o otrzymanie przesyłki na czas przed ważną okazją, świętem, jak i dla wszystkich, którzy rezygnowali z zakupów w sieci z obawy przed zaginięciem przesyłki lub dostawy na czas.
Korzyści z wprowadzenia tej usługi są obopólne. Wdrożona usługa jest kolejnym etapem rozwijania synergii pomiędzy zakupem online w sieci, a realnym otrzymaniem złożonego zamówienia w domu, czyli integracji działań w dwóch obszarach: w świecie wirtualnych zakupów w internecie i w świecie realnym – offline.