Już 8. raz zaprezentowano wyniki najwyżej ocenianych sklepów internetowych w Polsce Opineo.pl. Klienci opiniowali e-sklepy pod kątem szybkości realizacji zamówienia, poziomu obsługi klienta i jakości zapakowania przesyłki oraz deklarowanej gotowości do polecenia. Mall.pl już drugi raz z rzędu uplasował się na pozycji wicelidera w kategorii Megasklepy.
Jak co roku zwycięzcami rankingu w poszczególnych kategoriach są e-sklepy najlepiej oceniane przez e-konsumentów, bez względu na ich roczne obroty, wielkość czy zasięg działania. Jak widać po wynikach rankingu zwrot z inwestycji w obsługę klienta i Customer Experience w branży e-commerce jest zarówno możliwy, jak
i satysfakcjonujący. Sklepy internetowe notują coraz wyższe oceny konsumenckie.
Z roku na rok da się odnotować widoczną poprawę w obszarze punktów styku z klientem (tzw. touchpoints) i szybkości realizacji zamówienia, ale też w zakresie zarządzania doświadczeniem klienta. Mall.pl po raz kolejny stanął na podium w kategorii Megasklepy.
W najnowszej edycji rankingu umocnił się na pozycji wicelidera rankingu megasklepów, odnotowując największą w zestawieniu poprawę łącznej oceny z poziomu 26,15 do 39,45 pkt. – W porównaniu z ubiegłorocznym rankingiem niemal podwoiła się liczba opinii wystawionych przez klientów naszej galerii handlowej online. To prawdziwy dowód na to, że ciągłe i konsekwentne poprawianie jakości obsługi klienta przyczynia się do ich lojalności.
To także wyjątkowe potwierdzenie słuszności wypracowanej przez nas strategii firmy: połączenia najlepszych usług, wysokiej jakości towaru i niskich cen, którą od lat staramy się z największą starannością realizować – mówi Vít Endler, Prezes Zarządu Internet Mall Polska.
Dynamiczny rozwój Mall.pl pokazuje, że holistyczne podejście do budowy relacji z klientami przynosi bardzo dobre efekty. Dbając o wygodę klienta postawiono na ogromny i zróżnicowany wybór produktów – obecnie jest ich ponad 90 tys. w 16 różnych kategoriach, ale także satysfakcję z samej obsługi. By przyspieszyć proces zakupów wprowadzono usługę click and collectw Warszawie, Wrocławiu, Krakowie i Katowicach. Kolejne punkty odbioru osobistego planowane są w Poznaniu, Gdańsku i Łodzi. Dodatkowo uruchomiono wirtualne Centrum Klienta, gdzie każdy kupującyw dowolnym momencie może sprawdzić status zamówienia, zmienić dane osobowe, dane do faktury VAT lub monitorować chwilowo niedostępne towary. Z końcem maja wprowadzono usługę gwarantowanej, terminowej wysyłki towaru z opcją zwrotu 50 zł dla każdego klienta, do którego przesyłka nie trafi na czas. Mall.pl to już ponad 390 tys. klientów, w tym 97% zadowolonych.
– Tak naprawdę klienci mogą zapomnieć, co powiedzieliśmy, mogą zapomnieć co zrobiliśmy, ale nigdy nie zapomną tego, jak się dzięki nam poczuli. Chcemy, żeby czuli się wyśmienicie w trakcie zakupów w naszej internetowej galerii handlowe. Cieszę się, że i w tym roku tak wysoko ocenili nas w rankingu. To dla nas ukoronowanie całorocznych wysiłków włożonych w obsługę klienta i pracę nad jakością oferowanych usług. Jak widać inwestowanie w Customer Experience może przynieść realne efekty w postaci rosnących wskaźników NPS – dodaje Paweł Szukalski, członek zarządu Internet Mall Polska.
Mall.pl poza byciem wiceliderem w rankingu Opineo.pl 2016 jest także laureatem rankingu Najlepszy sklep internetowy Money.pl, rankingu Wiarygodne opinie Okazje.info. i Zaufane opinie Ceneo.pl 2015 roku.