Manufaktura dodała do swoich działań komunikacyjno-promocyjnych usługę Social WiFi, zamieniając w ten sposób istniejącą sieć Wi-Fi w narzędzie analityczno – marketingowe – czytamy w retailnet.pl.

Wchodząc do Manufaktury, klient loguje się do WiFi za pomocą adresu e-mail lub konta na portalu społecznościowym, a na jego ekranie wyświetlają się spersonalizowane komunikaty. Po opuszczeniu przez Klienta obiektu można nadal z nim bezpośrednio się kontaktować – zarówno za pomocą wbudowanego systemu wiadomości Social WiFi, jak również poprzez media społecznościowe, targetowane mailingi oraz wyświetlane reklamy remarketingowe, dzięki ociastkowywaniu urządzeń podczas logowania.

Co więcej, po odwiedzeniu Manufaktury klient zostaje poproszony o kliknięcie w jedną z odpowiadających różnym poziomom satysfakcji buźkom. Wykorzystać można także możliwość wprowadzenia skierowanej do użytkowników ankiety np. z pytaniem jakie nowe marki powinny pojawić się w centrum. Zbieranie opinii i sugestii od odwiedzających pozwala polepszać standardy obsługi oraz odpowiadać na potrzeby klientów.