Semilac, jedna z najczęściej wybieranych marek kosmetyków do stylizacji i pielęgnacji dłoni, zdecydowała się na radykalne unowocześnienie systemu sprzedaży online. To już kolejne wdrożenie na platformie Magento 2 Enterprise w Polsce. Za wprowadzenie nowych rozwiązań odpowiedzialna jest firma Bold Brand Commerce.
Popularna marka Semilac, należąca do spółki Nesperta, jest najczęściej wybieraną marką w branży kosmetycznej. Jej flagowy produkt – lakiery hybrydowe są pionierem w swojej kategorii. Rosnąca popularność marki oraz dynamiczny wzrost sprzedaży spowodował, że firma zdecydowała się wprowadzić głębokie zmiany w zakresie doświadczenia zakupowego oraz technologii.
– Przy tej skali biznesu nasz obecny system okazał się nieskuteczny. Dlatego przejście na nowy, lepszy silnik, było kwestią czasu. Poszukiwaliśmy rozwiązania, które, po pierwsze, będzie realizować nasze teraźniejsze i przyszłe cele, a po drugie, zapewni strategiczne bezpieczeństwo rozwoju, również w kierunku omnichannel. – mówi Grzegorz Szpakowski, wiceprezes w Nesperta.
Cały rynek czekał na oficjalną premierę Magento 2. Skalowalność i wydajność na korporacyjnym poziomie, ulepszona produktywność i ergonomia systemu oraz aż 4-krotnie szybsze, manualne tworzenie produktów w porównaniu do Magento 1 – to tylko część usprawnień, jakie Magento gwarantuje klientom.
– W przypadku wdrożenia dla marki Semilac szczególne znaczenie miało przygotowanie wysoko wydajnej architektury systemu w celu obsłużenia dużej ilości transakcji w skali miesiąca oraz licznych szczytów sprzedażowych. Dlatego rekomendowaliśmy wybór platformy Enterprise, którą Magento opracowało z myślą o dużych systemach e-commerce – komentuje Borys Skraba, Prezes Zarządu Bold.