Marketizator to dynamicznie rozwijająca się firma, która osiągnęła już spore sukcesy u naszych zachodnich sąsiadów w branży e-commerce i nie tylko. Jej główni klienci to między innymi Vodafone, Garanti Bank, Ecco, BFashion.com, czy Unicredit Bank.

Platforma służy do zwiększania konwersji sprzedaży. Pozwala marketerom na wdrożenie zaawansowanych narzędzi optymalizacyjnych bez znajomości programowania i wsparcia informatycznego. Dzięki Marketizatorowi e-sklepy czy portale internetowe mogą między innymi:

  • badać intencje swoich klientów, powody porzucania koszyka, czy zbierać opinie o sklepie,
  • prowadzić testy A/B lub wielowariantowe wyglądu sklepu, czyli sprawdzać na wybranej grupie jak poszczególne zmiany wpływają na konwersję sprzedaży,
  • personalizować promocje i zachęty lub ustawiać spersonalizowane przekazy marketingowe.

Wszystkie te funkcjonalności można dowolnie parametryzować w oparciu o 30 różnych właściwości, m.in. zachowania odwiedzających, źródło z którego weszli do sklepu, co przeglądali, co poprzednio kupowali, w jakim są mieście, a nawet jaka tam jest teraz pogoda.
Co ważne: wdrożenie Marketizatora i samo używanie tego narzędzia jest bardzo proste i nie wymaga znajomości programowania. Z narzędzia mogą korzystać zarówno sklepy działające w oparciu o platformy sklepowe czy posiadające własne, dedykowane rozwiązania sprzedażowe. Zmianę wyglądu strony www w testach A/B przeprowadza się np. poprzez graficzny edytor. Oczywiście Marketizator ma również dostępne bardziej zaawansowane możliwości edycji, czy wprowadzania zmiennych, które docenią webmasterzy i UX-owcy.
Ekspansja była możliwa dzięki rozpoczęciu strategicznej współpracy z Loopa.eu – portalu i usług dla sklepów internetowych zbudowanych przez firmę Intellive. Loopa.eu zapewni obsługę polskich klientów oraz co ważniejsze, rozszerzy wachlarz swoich eksperckich usług koncentrujących się na badaniach rynku e-commerce, optymalizacji doboru asortymentu, czy analizach koszykowych i segmentacji klientów.