Polacy coraz częściej sięgają po płatności zbliżeniowe jednak nie wszyscy wiedzą, że z takiej formy zapłaty można korzystać nie tylko przy zakupach poniżej 50 zł, ale rozwiązanie to sprawdza się również przy większych kwotach. Metoda ta jest komfortowa nie tylko ze względu na szybkość transakcji, lecz także z braku konieczności oddawania karty sprzedawcy oraz składania podpisów na paragonach. By zwrócić uwagę Polaków na wygodę tego rozwiązania dom mediowy Universal McCann przy współpracy McCann Erickson oraz MRM przygotował kampanię promującą płatności z wykorzystaniem technologii PayPass.

Nowa kampania MasterCard skierowana jest do mieszkańców miast powyżej 25 roku życia, z dochodami powyżej średniej krajowej. Komunikację przekazu ułatwiają media zasięgowe: telewizja, prasa, internet, oraz media kontekstowe. Innowacyjnym działaniem jest natomiast wykorzystanie stron shoppingowych, na których pokazywane zostaną różne przedmioty o wartości powyżej 50 zł wraz z informacją o możliwości zapłacenia za nie zbliżeniowo nie tylko kartą, ale także telefonem.