IKEA rozszerza nowy sposób sprzedaży „Meble na telefon” dla mieszkańców wszystkich miast i okolic, w których mieści się sklep IKEA. Wcześniej ten sposób sprzedaży był dostępny dla klientów z Łodzi, Wrocławia i Warszawy. Wprowadzone rozwiązanie umożliwia zamawianie mebli z dostawą do domu przez biuro obsługi IKEA – DOMOLINIĘ. Jest to kolejny krok firmy na drodze do uruchomienia kompleksowej sprzedaży wielokanałowej w Polsce.
„Meble na telefon” to nowy sposób sprzedaży zaproponowany przez IKEA, aby wyjść naprzeciw zmieniającym się potrzebom polskich klientów. Od grudnia 2015 roku, z możliwości złożenia zamówienia przez telefon, jako pierwsze mogły skorzystać osoby mieszkające w Łodzi i Wrocławiu, a od marca – w Warszawie i okolicach. Teraz IKEA oferuje tę usługę mieszkańcom wszystkich miast i ich okolic, w których znajdują się jej sklepy.
– Nasi Klienci w Łodzi, Wrocławiu i Warszawie są bardzo zadowoleni z usługi „Meble na telefon”, a zainteresowanie mieszkańców pozostałych miast, w których znajdują się nasze sklepy, wciąż rośnie. Postanowiliśmy odpowiedzieć na te potrzeby i wprowadzić tę usługę również w Gdańsku, Bydgoszczy, Poznaniu, Krakowie i Katowicach – powiedział Michał Przybysz, Dyrektor ds. Sprzedaży Wielokanałowej IKEA Retail w Polsce. Program pilotażowy okazał się sukcesem, dlatego podjęliśmy decyzję o kontynuowaniu działań w pozostałych lokalizacjach. O kolejnych krokach będziemy informować na bieżąco – dodał.
Aby skorzystać z nowego sposobu sprzedaży Meble na telefon należy zadzwonić do biura obsługi klienta DOMOLINII IKEA (22 275 05 75) i zamówić wybrane wcześniej meble. Następnie opłacić całkowity koszt zamówienia przez Internet i w ciągu kilku dni odebrać swoje zamówienie dostarczone przez firmę transportową pod wskazany adres. Do ceny zamówienia doliczany jest również koszt transportu i kompletowania, zgodny z cennikiem w sklepach stacjonarnych. Obecnie przez telefon można zamawiać wyłącznie meble – oferta nie obejmuje akcesoriów i dodatków wyposażenia wnętrz.