Media Markt wprowadza udogodnienia dla niesłyszących klientów. Od czerwca w Media Markt w Galerii Łódzkiej działa stanowisko ułatwiające robienie zakupów osobom głuchoniemym, niesłyszącym i niedosłyszącym.
Od czerwca br. w punkcie obsługi klienta w Media Markt w Galerii Łódzkiej działa stanowisko wyposażone w wideo telefon. Każdy chętny może za jego pomocą połączyć się z call center zatrudniającym tłumaczy języka migowego. Klient poszukujący sprzętu lub porady dotyczącej zakupów w Media Markt może przekazać swoje pytania tłumaczowi w języku migowym. Następnie tłumacz informuje pracownika sklepu towarzyszącego klientowi, czego poszukuje dana osoba i przekazuje jego odpowiedzi klientowi w języku migowym. Dzięki połączeniu wideo rozmowa pomiędzy trzema osobami: pracownikiem, klientem i tłumaczem przebiega sprawnie i w przyjemnej atmosferze.
Z wideo połączeń można korzystać w godzinach pracy call center (9.30 – 18.00). Zarząd Media Markt zapowiada, że w przypadku zainteresowania rozwiązaniem, video telefony dla osób niesłyszących zostaną zainstalowane w kolejnych sklepach marki.