MediaMarkt błyskawicznie odpowiada na zmieniające się potrzeby klientów. Sieć uruchomiła 20 000 kolejnych punktów odbioru, między innymi w sklepach spożywczych, kioskach i na stacjach paliw. Dzięki temu szeroka oferta nowoczesnej elektroniki szybko trafi do klientów marki.

Obecnie sprzedaż online cieszy się ogromną popularnością wśród konsumentów. MediaMarkt rozwija nowe funkcjonalności sklepu internetowego i logistykę, dostosowując ofertę produktów i usług do aktualnych potrzeb konsumentów. Teraz klienci sklepu internetowego marki mogą odebrać zamówione produkty również w paczkomatach, sklepach Żabka, na stacjach Orlen, w kioskach Ruchu czy na Poczcie Polskiej.

– Aktualnie koncentrujemy się na zapewnieniu możliwie przyjaznego i sprawnego procesu sprzedaży online oraz szybkich i bezpiecznych dostawach do klientów. Kolejnym ważnym krokiem w zapewnieniu maksymalnej wygody zakupów internetowych jest uruchomienie dużej liczby punktów odbioru. Dzięki temu nasi klienci mogą teraz odebrać swoje zamówienie w dowolnym czasie, podczas zakupów spożywczych, wizyty na stacji paliw, czy poczcie. – mówi Paweł Kuźma, E-Commerce Director w MediaMarktSaturn Polska.

Niedawno sieć uruchomiła usługę dostawy tego samego dnia dla mieszkańców największych polskich miast oraz udostępniła szeroką ofertę nowoczesnej elektroniki na platformie handlowej Allegro.