MediaMarktSaturn Polska zamknął sklep internetowy redcoon.pl. Decyzja ta została podjęta po strategicznym zamknięciu tej marki w całej Europie przez jej właściciela MediaMarktSaturn Retail Group. W Polsce sieć skupia się na wielokanałowym rozwoju i umacnianiu pozycji swojego brandu MediaMarkt.

Sklep redcoon.pl był w portfolio MediaMarktSaturn Polska od 2016 roku i funkcjonował jako Pure Player. W ramach przyjętej strategii koncentracji na jednej silnej marce zarząd polskiej spółki zdecydował o zakończeniu działalności sklepu redcoon.pl. Zaprzestanie działalności handlowej nie wpływa na zobowiązania redcoon.pl.

– MediaMarkt jest jedną z najsilniejszych marek pod względem rozpoznawalności. Dlatego zdecydowaliśmy skoncentrować się wyłącznie na rozwoju wszystkich kanałów tego brandu. Dzięki temu uzyskamy jeszcze lepszy efekt synergii, wykorzystując przy tym wszelkie możliwe punkty kontaktu z klientem. Stawiamy na zapewnienie naszym klientom różnorodnych, pozytywnych doświadczeń zakupowych, zarówno on-, jak i offline. Takich możliwości nie daje oferta Pure Player. – mówi Alpay Güner, CEO MediaMarktSaturn Polska.